Τρίτη 22 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Διακοπή λειτουργίας πριν καλά καλά ξεκινήσει!

Από το εργοτάξιο στη λειτουργία μόνο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά ξανά ράβε - ξήλωνε... (Φωτό από τα έργα στο σταθμό του Χαλανδρίου)
Από το εργοτάξιο στη λειτουργία μόνο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά ξανά ράβε - ξήλωνε... (Φωτό από τα έργα στο σταθμό του Χαλανδρίου)
Τα παρατράγουδα στο έργο του μετρό της Αθήνας φαίνεται πως δεν έχουν τελειωμό. Ετσι, μετά τα τεράστια «πανωπροίκια» δεκάδων δισ. δρχ. και τις πολυετείς καθυστερήσεις, χτες κατά την περιοδεία του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά αποκαλύφθηκε άλλη μια «ιστορία καθημερινής τρέλας» στο πολύπαθο αυτό έργο. Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε ότι το κέλυφος του σταθμού Αγία Παρασκευή της επέκτασης από την Εθνική Αμυνα ως τα Σπάτα δεν κατασκευάστηκε μαζί με τη σήραγγα, με αποτέλεσμα τώρα - και λίγους μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας της νέας γραμμής - να απαιτηθεί η διακοπή της λειτουργίας της για χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει έξι ολόκληρους μήνες!

Αιτία του γεγονότος αυτού, το οποίο ο ίδιος ο υπουργός χαρακτήρισε ως απαράδεκτο, είναι, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, ότι δεν τα βρήκαν στην τιμή με την προηγούμενη διοίκηση της «Αττικό Μετρό» και την κυβέρνηση. Κι όλα αυτά, όταν το - ενδεικτικό ακόμη - κόστος του βασικού έργου και των μέχρι τώρα επεκτάσεων έχει ξεπεράσει το 1 τρισ. δρχ. (3.024 εκατ. ευρώ) και αυτό χωρίς να υπολογίζονται τα υπόλοιπα έξοδα, όπως η λειτουργία της «Αττικό Μετρό», η πληρωμή των τεχνικών συμβούλων κλπ., που ξεπερνούν ίσως και τα 150 δισ. δρχ.!

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε, κατά τα άλλα, ότι τον Ιούλη θα μπει σε λειτουργία η γραμμή Σεπόλια - Αγιος Αντώνιος και Εθνική Αμυνα - Σπάτα, με αποτέλεσμα η διαδρομή Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο να καλύπτεται σε 30 λεπτά. Ο υπουργός δεν ανακοίνωσε την τιμή του εισιτηρίου της διαδρομής αυτής, ωστόσο, όπως έγραψε ο «Ρ», η διοίκηση της ΑΜΕΛ έχει ζητήσει από τον υπουργό Μεταφορών να προσδιοριστεί ούτε λίγο ούτε πολύ σε ...7 ευρώ!

Ο Γ. Σουφλιάς πρόσθεσε ακόμη ότι ως το 2007 θα ολοκληρωθούν οι γραμμές Αγιος Αντώνιος - Θηβών και Μοναστηράκι - Αιγάλεω, ενώ μέχρι το 2008 οι γραμμές Αγιος Δημήτριος - Ελληνικό και Αιγάλεω - Χαϊδάρι. Αγνωστο ακόμη είναι τι θα γίνει με τις γραμμές Χαϊδάρι - Πειραιάς, Πανόρμου - Μαρούσι και Πανεπιστήμιο - Τράλλεων (στο Γαλάτσι), εκτιμώμενου κόστους 2.100 εκατ. ευρώ, για τις οποίες αναζητείται χρηματοδότηση...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ