Από το εργοτάξιο στη λειτουργία μόνο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά ξανά ράβε - ξήλωνε... (Φωτό από τα έργα στο σταθμό του Χαλανδρίου) |
Αιτία του γεγονότος αυτού, το οποίο ο ίδιος ο υπουργός χαρακτήρισε ως απαράδεκτο, είναι, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, ότι δεν τα βρήκαν στην τιμή με την προηγούμενη διοίκηση της «Αττικό Μετρό» και την κυβέρνηση. Κι όλα αυτά, όταν το - ενδεικτικό ακόμη - κόστος του βασικού έργου και των μέχρι τώρα επεκτάσεων έχει ξεπεράσει το 1 τρισ. δρχ. (3.024 εκατ. ευρώ) και αυτό χωρίς να υπολογίζονται τα υπόλοιπα έξοδα, όπως η λειτουργία της «Αττικό Μετρό», η πληρωμή των τεχνικών συμβούλων κλπ., που ξεπερνούν ίσως και τα 150 δισ. δρχ.!
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε, κατά τα άλλα, ότι τον Ιούλη θα μπει σε λειτουργία η γραμμή Σεπόλια - Αγιος Αντώνιος και Εθνική Αμυνα - Σπάτα, με αποτέλεσμα η διαδρομή Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο να καλύπτεται σε 30 λεπτά. Ο υπουργός δεν ανακοίνωσε την τιμή του εισιτηρίου της διαδρομής αυτής, ωστόσο, όπως έγραψε ο «Ρ», η διοίκηση της ΑΜΕΛ έχει ζητήσει από τον υπουργό Μεταφορών να προσδιοριστεί ούτε λίγο ούτε πολύ σε ...7 ευρώ!
Ο Γ. Σουφλιάς πρόσθεσε ακόμη ότι ως το 2007 θα ολοκληρωθούν οι γραμμές Αγιος Αντώνιος - Θηβών και Μοναστηράκι - Αιγάλεω, ενώ μέχρι το 2008 οι γραμμές Αγιος Δημήτριος - Ελληνικό και Αιγάλεω - Χαϊδάρι. Αγνωστο ακόμη είναι τι θα γίνει με τις γραμμές Χαϊδάρι - Πειραιάς, Πανόρμου - Μαρούσι και Πανεπιστήμιο - Τράλλεων (στο Γαλάτσι), εκτιμώμενου κόστους 2.100 εκατ. ευρώ, για τις οποίες αναζητείται χρηματοδότηση...