Με αυτόν τον τρόπο, αλλά και με υπεκφυγές και ανούσια «θα» αντιμετωπίστηκε όλα αυτά τα χρόνια από την προηγούμενη κυβέρνηση το σημαντικό αυτό θέμα, την ώρα που εκατοντάδες άνθρωποι έχαναν τη ζωή τους στην άσφαλτο της «εθνικής» μας αυτής λαιμητόμου...
Πράγματι, στις 30 Γενάρη 2004, δέκα μέρες πριν τη λήξη λειτουργίας της προηγούμενης Βουλής (στις 10 Φλεβάρη), αν και ήταν προγραμματισμένη, η Ερώτηση του Αντ. Σκυλλάκου δε συζητήθηκε λόγω... κωλύματος της υπουργού και διαγράφηκε.
Ο Αντ. Σκυλλάκος, υπενθυμίζουμε, ζητούσε την άμεση ασφαλτόστρωση αντιολισθητικού τάπητα και την ύπαρξη της αναγκαίας διαγράμμισης και σήμανσης. Τόνιζε, δε, την ανάγκη να ξεκινήσουν άμεσα οι ανάδοχοι την κατασκευή των τμημάτων του δρόμου που από καιρό είχαν δημοπρατηθεί, να τελειώσουν οι μελέτες για το υπόλοιπο έργο και - κυρίως - να αναθεωρηθεί ο προγραμματισμός για συμβάσεις παραχώρησης, αφού αυτό οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις.
Ολα αυτά που ο βουλευτής ζητούσε να γίνουν το 2004, η κυβέρνηση ισχυριζόταν πως έγιναν από το 2001 ακόμα, και μάλιστα με συγκεκριμένα κονδύλια, εμπαίζοντας τόσο τους συγγενείς των νεκρών, αλλά και όσους χρησιμοποιούν καθημερινά το «πέταλο» και βλέπουν τα χάλια του!..
Πράγματι, τουλάχιστον 5 δισ. δραχμές έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια για να «κατασκευαστεί» το «πέταλο» του Μαλιακού, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι πρώην υφυπουργοί του ΠΕΧΩΔΕ Ν. Αλευράς και Γ. Τσακλίδης, σε προηγούμενες Ερωτήσεις βουλευτών του ΚΚΕ, για το θέμα.
Δύο χρόνια αργότερα, στις 8 Μάη 2003, ο Γ. Τσακλίδης, απαντώντας και πάλι σε σχετική Ερώτηση βουλευτή του ΚΚΕ, ανακοίνωσε ότι: Πρώτον, εγκρίθηκε πίστωση 110 εκατ. ευρώ, για να δημοπρατηθούν 17 χιλιόμετρα στο «πέταλο». Το έργο, όμως ουδέποτε ξεκίνησε εξαιτίας της «κόντρας» που ξέσπασε μεταξύ των εργολάβων, με αφορμή τον περιβόητο «μαθηματικό τύπο». Δεύτερον, στον Αγ. Κωνσταντίνο γίνονται παρεμβάσεις 600 εκατ. δραχμών. Τρίτον, διατέθηκαν 300 εκατ. δραχμές για κιγκλιδώματα ασφαλείας. Τέταρτον, ξεκίνησε μια εργολαβία 400 χιλιάδων ευρώ «και έχουμε ένα δισεκατομμύριο δραχμές μόνο για το "πέταλο" του Μαλιακού, ώστε να βελτιώσουμε το οδικό περιβάλλον μέσα στο 2003», είπε χαρακτηριστικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2001 ο Ν. Αλευράς, είχε πει πως «μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες θα έχουμε οριστικές ανακοινώσεις σχετικά με το έργο της ζεύξης της Μαλιακού», καθώς ως εκείνη την περίοδο οι ιδιώτες εργολάβοι που επιδίωκαν να το αναλάβουν με «σύμβαση παραχώρησης» δεν το είχαν απορρίψει κρίνοντάς το ως ασύμφορο, με αποτέλεσμα να παραμένει εγκαταλελειμμένο το «πέταλο» χωρίς καν συντήρηση, αφού κρινόταν... ανταγωνιστικό ως προς τη ζεύξη!
Αξίζει να συμπληρώσουμε, τέλος, ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις οι πρώην υπουργοί δεν παρέλειπαν να κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στις ευθύνες που φέρουν οι οδηγοί - όπως ακριβώς έκανε χτες και η σημερινή κυβέρνηση.