Πέμπτη 7 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Δέχεσαι; - Αρνούμαι - Απολύεσαι!

Λίγες μέρες μετά το δυστύχημα στο Ασπρονέρι, οδηγός φορτηγού από τη Φαρκαδόνα απολύθηκε, επειδή δε δέχτηκε να κάνει επικίνδυνη υπερφόρτωση

Οδηγός φορτηγού από τη Φαρκαδόνα - την περιοχή απ' όπου κατάγονταν οι επτά μαθητές που σκοτώθηκαν, πριν λίγες μέρες, στο τροχαίο δυστύχημα, που προκλήθηκε μετά από σύγκρουση λεωφορείου με νταλίκα, στο φονικό «πέταλο» του Μαλιακού - απολύθηκε, χτες, επειδή δεν αποδέχτηκε την απαίτηση των αφεντικών του να προχωρήσει σε επικίνδυνη υπερφόρτωση! Πρόκειται για τον Δημήτρη Κατσικαβέλα, 56 ετών, ο οποίος εργαζόταν στην εταιρία «Ντιές», που έχει αναλάβει την κατασκευή του τμήματος Ζάρκου - Φαρκαδόνας, στον εθνικό δρόμο Λάρισας - Τρικάλων. Ο οδηγός έχασε τη δουλιά του, επειδή στο δίλημμα «δέχεσαι να υπερφορτώσεις, ή απολύεσαι», που του τέθηκε ωμά και απροκάλυπτα, απάντησε «αρνούμαι»! Κι αρνήθηκε, όχι μόνο επειδή δε θέλησε να παρανομήσει και να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του ίδιου και συνανθρώπων του, αλλά και γιατί είχε ακόμα στα μάτια του τα λευκά φέρετρα των επτά παιδιών συγχωριανών, γνωστών και φίλων του.

Μιλώντας στο «Ρ» ο Δ. Κατσιβέλας, κατήγγειλε ότι η εταιρία ζητάει από τους οδηγούς να φορτώνουν στα φορτηγά 35 έως 40 τόνους αμμοχάλικο ή άλλα υλικά, όταν το κανονικό φορτίο δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 20 τόνους. Κι αυτό γιατί - όπως εξήγησε - θέλει να γίνονται λιγότερα δρομολόγια, ώστε να μειώνονται τα έξοδά της και ν' αυξάνονται τα κέρδη της.

Πρόσθεσε, δε, ότι πολλά από τα φορτηγά που υπερφορτώνονται αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα - μερικά είναι σαράβαλα - με αποτέλεσμα οι κίνδυνοι οδικών κι άλλων «ατυχημάτων» να αυξάνονται. Σύμφωνα με τον ίδιο, η καρότσα του φορτηγού που οδηγούσε ήταν στραβή και δεν είχε άδεια, ενώ υποστήριξε πως για αρκετά φορτηγά οι άδειες είναι «μαϊμού»!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ