Πέντε σοβαρά τραυματισμένοι και άλλοι τρεις ελαφρότερα από πολλαπλή σύγκρουση φορτηγού, ταξί και ΙΧ επιβατικών
Eurokinissi |
Συγκεκριμένα, το ΙΧ με αριθμό κυκλοφορίας ΑΜΤ 4266 που κινούνταν προς Αθήνα, συγκρούστηκε στο 183ο χιλιόμετρο, κοντά στο χωριό Ρεγγίνι, με άλλα αυτοκίνητα (ΥΜΟ 4135 και ΒΙΖ 4946) που είχαν κατεύθυνση προς Λαμία. Το δημόσιας χρήσης φορτηγό, με αριθμό κυκλοφορίας ΕΚΑ 9778 που ακολουθούσε την πορεία του πρώτου αυτοκινήτου και για να αποφύγει τη σύγκρουση πέρασε στο αντίθετο ρεύμα όπου και συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα. Ως αποτέλεσμα της τελευταίας σύγκρουσης ήταν το φορτίο του φορτηγού (σιδερένια πλέγματα) να καταπλακώσει τα δύο αυτοκίνητα εκ των οποίων ένα ταξί με τρεις επιβάτες.
Στο σημείο έφτασαν 15 άνδρες της Πυροσβεστικής προκειμένου να απεγκλωβίσουν τους επιβάτες για να μεταφερθούν στο νοσοκομείο της Λαμίας. Από τις διαδοχικές συγκρούσεις τραυματίστηκαν οκτώ άτομα, πέντε εκ των οποίων νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση. Πιο σοβαρή κρίνεται η κατάσταση του ενός από τους επιβάτες του ταξί καθώς έχει υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και μέχρι αργά το βράδυ εξεταζόταν το ενδεχόμενο να μεταφερθεί από το νοσοκομείο της Λαμίας σε αντίστοιχο της πρωτεύουσας.
Η Εθνική Οδός άνοιξε ξανά περίπου στις 3:30 το μεσημέρι.
Ολα αυτά, μόλις δέκα μέρες μετά την απόφαση για αυξημένα μέτρα της Τροχαίας με στόχο, όπως τονιζόταν από πλευράς πολιτικής και φυσικής ηγεσίας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, «την ασφαλή κυκλοφορία και μετακίνηση των πολιτών». Παρά την υπερβολική αστυνόμευση των Εθνικών Οδών από την Τροχαία και με έμφαση στα σημεία του οδικού δικτύου όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων, η αδιαφορία ορισμένων, παραμένει ικανή να αποβεί μοιραία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μέτρα αυτά ισχύουν από τις 22 Δεκέμβρη έως και τις 9 Γενάρη.
Το νέο τραγικό δυστύχημα επιβεβαιώνει τις εγκληματικές ευθύνες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, που επί σειρά ετών δεν εκτέλεσαν κανένα ουσιαστικό έργο αναβάθμισης του «φονικού Πετάλου» και πολύ περισσότερο μετατροπής του σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, προκειμένου μην είναι ανταγωνιστικός προς την περιβόητη ζεύξη την οποία θα εκμεταλλεύονταν οι ιδιώτες και η οποία τελικά εγκαταλείφθηκε ως μη... ανταποδοτική!
Σημειώνουμε ότι μετά το προηγούμενο πολύνεκρο δυστύχημα η κυβέρνηση υποσχέθηκε επίσπευση των εργασιών, ωστόσο η κατάσταση βρίσκεται σχεδόν στο ίδιο σημείο: Οι παρακάμψεις Καμένων Βούρλων και Αγ. Κωνσταντίνου κατασκευάζονται με «βήματα χελώνας», το έργο Θερμοπύλες - Σπερχειός και Ροδίτσα - Αγία Μαρίνα Στυλίδας παραμένει μπλοκαρισμένο από τις προσφυγές των εργολάβων, ενώ τα υπόλοιπα τμήματα βρίσκονται στις μελέτες...