Στην ιδιωτική εταιρία «Newsphone» ανέθεσε η διοίκηση του ΟΣΕ, έναντι αμοιβής 1,7 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια, τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου «1110», μέσω του οποίου γίνονται κρατήσεις εισιτηρίων.
Κατά τη διοίκηση του ΟΣΕ, η εισαγωγή σύγχρονης τεχνολογίας και η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι «κεντρική στρατηγική επιδίωξη», ενώ στόχος «πρώτης προτεραιότητας είναι η εξυγίανση των οικονομικών του Οργανισμού». Αραγε για τη διοίκηση του ΟΣΕ, η - καθόλου ευκαταφρόνητη - δαπάνη του 1,7 εκατ. ευρώ «βοηθά» στην οικονομική εξυγίανση του Οργανισμού;
Σύμφωνα με τις χτεσινές ανακοινώσεις, μέσω του αριθμού κλήσης «1110» οι επιβάτες μπορούν να κάνουν κράτηση θέσεων και να προμηθευτούν το εισιτήριο, 24 ώρες πριν από την αναχώρηση ή να παραγγείλουν το εισιτήριο και να το παραλάβουν με «courier», με επιπλέον χρέωση 2,8 ευρώ.