Σάββατο 26 Νοέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΕΤΑΛΟ ΜΑΛΙΑΚΟΥ
Νέα θανατηφόρα καραμπόλα

Η εγκληματική πολιτική των κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να είναι ο βασικός λόγος, για τον οποίο χάνονται καθημερινά ανθρώπινες ζωές

Αλλος ένας νεκρός στο Μαλιακό... Συνολικά, 531 από το 1992

Eurokinissi

Αλλος ένας νεκρός στο Μαλιακό... Συνολικά, 531 από το 1992
Ο θάνατος ενός ακόμη ατόμου και ο τραυματισμός άλλων τριών, από καραμπόλα τεσσάρων αυτοκινήτων, που σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στο πέταλο του Μαλιακού, έξω από τη Λαμία, αναδεικνύει για άλλη μια φορά τις εγκληματικές πολιτικές ευθύνες των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που διατήρησαν και διατηρούν τον εθνικό αυτό δρόμο - καρμανιόλα.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Τροχαίας, το αυτοκίνητο με κατεύθυνση προς Βόλο που οδηγούσε ο 82χρονος Αντώνης Αρναουτέλης, με τρεις ακόμα επιβάτες, μείωσε ταχύτητα στο κέντρο του δρόμου κοντά στη διαχωριστική γραμμή. Το αυτοκίνητο της οδικής βοήθειας που ακολουθούσε μόλις που απέφυγε τη σύγκρουση, αλλά το όχημα που οδηγούσε ο Αλβανός Εντμουντ Γκριμπόνα έπεσε πάνω σε αυτό του Αρναουτέλη και στη συνέχεια και τα δύο μαζί πάνω στο φορτηγό της οδικής βοήθειας. Αφού πέρασαν και τα τρία στο αντίθετο ρεύμα, συγκρούστηκαν με τέταρτο όχημα, που οδηγούσε ο 57χρονος Αναστάσιος Ευστρατίου, που στη συνέχεια κινήθηκε εκτός δρόμου στο πρανές και προσγειώθηκε σε αγροτικό δρόμο, βάθους πέντε μέτρων. Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του τελευταίου αυτοκινήτου, από την Αθήνα, ενώ ένας συνεπιβάτης του, αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο Λαμίας. Στο ίδιο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν δύο από τους επιβάτες του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο Εντμουντ Γκριμπόνα.

Πριν από 20 μέρες περίπου, ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής είχε ζητήσει από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά, με Επίκαιρη Ερώτηση, την επίσπευση των έργων διαπλάτυνσης του φονικού Πετάλου του Μαλιακού και συγκεκριμένα μέτρα οδικής ασφάλειας, μέχρι να ολοκληρωθούν. Σε αυτή, με αφορμή άλλο ένα πολύνεκρο δυστύχημα με τρεις νεκρούς και έναν τραυματία στο Πέταλο του Μαλιακού, όπου από το 1992 έχουν χάσει τη ζωή τους 530 άνθρωποι, ο βουλευτής του ΚΚΕ τόνιζε ότι οι κυβερνήσεις, τόσο της ΝΔ, όσο και του ΠΑΣΟΚ φέρουν τεράστια ευθύνη, γιατί, αν και έχουν γίνει τόσα δυστυχήματα στο συγκεκριμένο δρόμο, μέχρι σήμερα δεν έχουν υλοποιήσει τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του Πετάλου του Μαλιακού, ώστε να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Μάλιστα, είχε επισημάνει, για άλλη μία φορά, ότι, παρά τις υποσχέσεις, τα όποια έργα προχωρούν με βήματα χελώνας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ