Βεβαίως, υπάρχουν και μερικές λεπτομέρειες που δεν τις πολυτονίζουν. Οπως, για παράδειγμα, το ότι πάνε για καταστροφή τον εθνικό αερομεταφορέα, δηλαδή την «Ολυμπιακή», ή το ότι οι αεροπορικές υπηρεσίες παραχωρούνται ακόμη περισσότερο στους ιδιώτες.
Δε λέμε, υποδομές για να κερδίζουν οι αεροπορικές εταιρείες και οι μεγαλοξενοδόχοι φτιάχνουν και με το παραπάνω. Με τον κόσμο όμως τι γίνεται; Μήπως πρέπει να προσδοκά (και εδώ) τον ανταγωνισμό ώστε να πέσουν οι τιμές και να μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αεροπλάνα;
Αν κρίνουμε από τα καλά του ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα, τότε μάλλον μάταια θα περιμένει.
Οσο για την εξυπηρέτηση των ακριτικών νησιών, ιδίως για έκτακτα περιστατικά το χειμώνα, η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Ούτε οι υπηρεσίες ενισχύονται με προσωπικό ούτε κονδύλια δίνονται.
Κατά τ' άλλα η Ελλάδα συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία.
ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ στα αεροδρόμια, τώρα εμείς πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά με το δίκτυο που ανακάλυψαν οι βρετανικές μυστικές υπηρεσίες και το οποίο ίσως θα έκανε επίθεση εναντίον αεροσκαφών εν πτήσει πάνω από το αεροδρόμιο Χίθροου;
Λυπούμαστε αλλά δεν μπορεί κανείς να ασχολείται με ...πιθανές «τρομοκρατικές» ενέργειες, όταν υπάρχουν εν εξελίξει πραγματικές τρομοκρατικές ενέργειες, όπως οι επιθέσεις εναντίον του Λιβάνου από το Ισραήλ.
Δε λέμε, βολεύει τους Βρετανούς και τους Αμερικανούς να προβάλλεται η υπόθεση του Λονδίνου για προφανείς επικοινωνιακούς λόγους, αλλά ...δε θα τους κάνουμε τη χάρη.