Παρασκευή 25 Απρίλη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Σε αδιέξοδο οδηγείται το μετρό!

Κινδυνεύει να κλείσει και το εργοτάξιο στο Μοναστηράκι. Πληροφορίες για περικοπή και της γραμμής Σύνταγμα - Δάφνη, ενώ η κοινοπραξία εκβιάζει να σταματήσει συνολικά τις εργασίες! Εργαζόμενοι: Να πει η κυβέρνηση την αλήθεια στο λαό

Σε ολικό "μπλακ άουτ" οδηγείται το μετρό με τα διάφορα οικονομικά και πολιτικά παιχνίδια που παίζονται μεταξύ κυβέρνησης και εργολάβων. Σε πρώτη φάση κινδυνεύει να κλείσει το εργοτάξιο στο Μοναστηράκι,όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, Μ. Σίμας, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χτες στο υπουργείο Εργασίας για τις απολύσεις στο συγκεκριμένο εργοτάξιο.

Ο Μ. Σίμας, καταλογίζοντας τις ευθύνες για τις καθυστερήσεις στο δημόσιο, σημείωσε ότι μετά από 7 μήνες διαπραγματεύσεων και ενώ είχαν βρεθεί οι τεχνικές λύσεις, έγινε περικοπή του τμήματος Σύνταγμα - Κεραμεικός και συμπλήρωσε: "Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται με το Μοναστηράκι. Δε μας δίνουν έγκριση να συνεχίσουμε"!

Το γεγονός επιβεβαίωσε ουσιαστικά ο Χ. Λιάπης,που παραβρέθηκε στη συνάντηση από πλευράς της δημόσιας εταιρίας "Αττικό μετρό".Αν και τρεις μέρες πριν ο ίδιος ο πρόεδρος, Λ. Κίκηρας, είχε πει ότι μέχρι 15 Μάη θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη και θα ξεκινήσουν οι εργασίες στο Μοναστηράκι, ο εκπρόσωπός του χτες άφησε ανοιχτό το πότε και αν θα γίνει αυτό!

Μετά την περικοπή του τμήματος Σύνταγμα - Κεραμεικός, η κοινοπραξία απειλούσε με δικαστική προσφυγή και "επαχθείς" εξελίξεις στο έργο, προκειμένου να αρθεί η απόφαση και να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις για νέα "πανωπροίκια". Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα απ' τα νέα σενάρια που παίζει είναι η περικοπή και του τμήματος Σύνταγμα - Δάφνης (κάτι που ισχυροποιούν οι εξελίξεις στο Μοναστηράκι), ενώ η κοινοπραξία εκβιάζει να σταματήσει συνολικά τις εργασίες!

Την όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, πληρώνουν οι εργαζόμενοι με απολύσεις και βεβαίως ο λαός που ενώ καλείται να επιβαρυνθεί με δεκάδες ακόμα δισ. δραχμές, κινδυνεύει να μείνει με τις "τρύπες" στους δρόμους της Αθήνας.

Και οι δυο πλευρές κατά τη χτεσινή συνάντηση καταλόγιζαν την ευθύνη για τις απολύσεις στο Μοναστηράκι, η μία στην άλλη. Σε μια προσπάθεια να μη γίνουν οι απολύσεις, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων πρότειναν να δοθεί στους συγκεκριμένους εργαζόμενους μετά το Πάσχα 15νθήμερη άδεια άνευ αποδοχών. Την πρόταση δεν απέρριψε η κοινοπραξία.

"Αν δε γίνει αποδεκτή η πρόταση, θα αντιδράσουμε καταγγέλλοντας την κοινοπραξία για στυγνό εκβιασμό. Καλούμε και το "Αττικό μετρό" να παρουσιάσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα επανέναρξης των εργασιών", επισήμανε ο Γ. Συνοδινός, πρόεδρος του Παραρτήματος Εργαζομένων στο μετρό. Τόνισε ότι οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν σε πολύμορφες κινητοποιήσεις και παρεμβάσεις σε όλα τα κόμματα και τέλος κάλεσε τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτη,να μη αποκρύπτει την αλήθεια και να βγαίνει να λέει ότι όλα πάνε καλά. Το ερώτημα που βάζουμε - κατέληξε - είναι: "Το μετρό θα προχωρήσει ή θα κλείσει;".

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΤΙΤΛΟ (2015-06-03 00:00:00.0)
Αντεργατικό "πρελούντιο" (1999-05-21 00:00:00.0)
Ζητούν και "τα ρέστα" οι εργολάβοι! (1998-09-02 00:00:00.0)
Δικαιολογούν τις απολύσεις! (1997-05-23 00:00:00.0)
Στάση και πορεία κατά των απολύσεων (1997-04-16 00:00:00.0)
Οι διάτρητες συμβάσεις αιτία για το τέλμα στο μετρό (1997-03-22 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ