Παρασκευή 15 Μάρτη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Αμετανόητο το ΥΕΝ

Παρατηρήσεις της "Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συμπαράταξης Ασυρματιστών" σχετικά με το ΠΔ για τον Κανονισμό Τηλεπικοινωνιών στα πλοία

Στις θέσεις του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που αφορά τον Κανονισμό Τηλεπικοινωνιών των ελληνικών εμπορικών πλοίων,απαντάει με ανακοίνωσή της η "Δημοκρατική Αγωνιστική Συμπαράταξη Ασυρματιστών Εμπορικού Ναυτικού" (ΔΑΣΑΕΝ). Οι θέσεις του ΥΕΝ προκύπτουν από την απάντησή του σε σχετική αναφορά βουλευτών του ΚΚΕ.

Σε ό,τι αφορά τον ισχυρισμό του ΥΕΝ ότι τα μέτρα που λαμβάνονται από το υπουργείο κατατείνουν στο να αμβλυνθούν τα προβλήματα που ανακύπτουν από την εισαγωγή του GMDSS (αυτόματο σύστημα συναγερμών για κινδύνους στη θάλασσα), η ΔΑΣΑΕΝ σημειώνει ότι το υπουργείο για πολλά χρόνια αρνούμενο να αφουγκραστεί τις ανησυχίες των ασυρματιστών και απορρίπτοντας επανειλημμένως τις τεκμηριωμένες προτάσεις τους, ακολουθεί πολιτική που οξύνει τόσο τα προβλήματα απασχόλησης του κλάδου των ασυρματιστών, όσο και τα προβλήματα της ασφάλειας του πλοίου. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η πολύχρονη ανασφάλεια του κλάδου των ασυρματιστών, η απομάκρυνση αξιωματικών ραδιοεπικοινωνιών από πλοία, στο όνομα του GMDSS, και η μη συντεταγμένη και με προοπτική αντιμετώπιση του προβλήματος της εκπαίδευσης - μετεκπαίδευσης.

Η ΔΑΣΑΕΝ θεωρεί αβάσιμη την τοποθέτηση του ΥΕΝ, ότι δηλαδή δεν ευσταθεί η κριτική για την αναξιοπιστία - αναποτελεσματικότητα του GMDSS και αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι η καθημερινή εμπειρία του κλάδου των Ασυρματιστών είναι αναμφισβήτητα ο πιο αξιόπιστος μάρτυρας και οι παρατηρήσεις του θα έπρεπε να είχαν προβληματίσει κάθε αρμόδια αρχή. Τα προβλήματα του GMDSS έχουν επιβεβαιωθεί από το πολύνεκρο ναυάγιο του επιβατηγού πλοίου "Εστονία" και του υπό ελληνική σημαία πλοίου "Πελχάντερ",στα οποία η έλλειψη ασυρματιστή και η μη εκπομπή σήματος κινδύνου στους 500 KC/S, είχαν σαν αποτέλεσμα την αδυναμία οργάνωσης της αναγκαίας διαδικασίας κινδύνου και της ταυτόσημης μ' αυτή επιχείρησης διάσωσης!

"Η Ελληνική κυβέρνηση και το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας - τονίζεται - έχουν υποχρέωση να αναθεωρήσουν την ασκούμενη πολιτική. Να υιοθετήσουν και να προωθήσουν στους αρμόδιους διεθνείς Οργανισμούς την επέκταση της μεταβατικής περιόδου πέραν του 1999, με την εξασφάλιση των απαραίτητων διαδικασιών που θα επιτρέψουν την αυστηρή δοκιμασία του GMDSS, ώστε να κριθεί - με τη συνεργασία του κατ' εξοχήν υπευθύνου κλάδου των ασυρματιστών - η αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα του νέου συστήματος. Την εξασφάλιση, επίσης χωρίς παρεκκλίσεις, της πραγματικής συνύπαρξης των δυο συστημάτων καθ' όλη τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, εξασφαλίζοντας για όλα τα πλοία την υποχρεωτική παρουσία του αξιωματικού ραδιοεπικοινωνιών και την εγκατάσταση πομπού μεσαίων κυμάτων".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ