Σάββατο 5 Οχτώβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο τηλεοπτικός δικομματισμός

Σε μιάμιση ώρα για κάθε μέρα της προεκλογικής περιόδου ανήλθε τελικά η προβολή τηλεοπτικών, διαφημιστικών μηνυμάτων, στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Σωστός τηλεοπτικός βομβαρδισμός δηλαδή. Και αυτό, χωρίς να λογαριάζουμε τις σχετικές τηλεοπτικές εκπομπές (συζητήσεις, αναμεταδόσεις, συνεντεύξεις, κλπ.). Τα σχετικά στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία δημοσκοπήσεων "Nielsen" και είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικά του δικομματικού χαρακτήρα και της πλευράς αυτής της "τηλε - τύφλωσης".

Και για να γίνουμε περισσότερο συγκεκριμένοι: Το ΠΑΣΟΚ μετέδωσε 1.685 διαφημιστικά μηνύματα συνολικού χρόνου 76.700 δευτερολέπτων, η ΝΔ 1.419 διαφημιστικά συνολικού χρόνου 54.000 περίπου δευτερολέπτων, η ΠΟΛ. ΑΝ. 399 μηνύματα συνολικού χρόνου 7.560 δευτερολέπτων, ο ΣΥΝ 124 διαφημιστικά συνολικού χρόνου 3.290 δευτερολέπτων και το ΚΚΕ 39 μηνύματα συνολικού χρόνου 39 δευτερολέπτων.

Και μη νομίσετε, επειδή ο συνολικός χρόνος μετριέται σε δευτερόλεπτα, ότι είναι λίγος. Αν προσθέσετε όλα τα παραπάνω - ουσιαστικά των δύο δικομματικών εταίρων δηλαδή - θα βγάλετε κάτι περισσότερο από 36 ώρες. Και αυτές, σε τρεις ουσιαστικά βδομάδες προεκλογικής περιόδου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ