Τρίτη 7 Οχτώβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΗΣ ΣΟΥΛΑΣ ΑΚΖΩΤΗ, ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΠΑ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΤΗΣ ΕΣΚ
Κυβερνητική η ευθύνη

- Η απόφαση της κυβέρνησης να καρατομήσει τα τέσσερα στελέχη της ΥΠΑ, για την περιπετειώδη προσγείωση του "Ντορνιέ" στην Τανάγρα, είναι σωστή; Αυτοί είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι για όσα συνέβησαν στο Ελληνικό το πρωί της 24ης Σεπτέμβρη 1997;

- Οι τέσσερις είναι οι αποδιοπομπαίοι τράγοι, για να συγκαλυφτούν οι τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης και οι μεθοδεύσεις της για τη διάλυση της ΥΠΑ και την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αεροδρομίων. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι και το γεγονός ότι στο μεγαλύτερο αερολιμένα της χώρας ήταν χαλασμένο το μηχάνημα επίστρωσης αφρού! Και βέβαια, ο αφρός δεν είναι το μείζον θέμα, ανεξάρτητα από την έκταση που πήρε στα ΜΜΕ, με κύρια ευθύνη της διοίκησης της ΥΠΑ και των υπηρεσιακών παραγόντων, που προσπαθούσαν να δικαιολογηθούν δημοσίως για το χαλασμένο μηχάνημα επίστρωσης αφρού, επιρρίπτοντας ο ένας την ευθύνη στον άλλον. Βέβαια, μ' αυτόν τον τρόπο πέτυχαν το στόχο τους, που δεν ήταν άλλος από το διασυρμό της λειτουργίας της ΥΠΑ και των αεροδρομίων ως κρατικών φορέων. Αλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι κανείς δε μίλησε για την απόφαση της κυβέρνησης να περικόψει δραστικά τις δαπάνες της ΥΠΑ για το 1997. Σ' όλη αυτή τη φιλολογία του αφρού και της εικόνας αποσυντονισμού της κρατικής υπηρεσίας, η κυβέρνηση, με πρόσχημα την απονομή δικαιοσύνης, αποφάσισε την καρατόμηση των τεσσάρων υπηρεσιακών παραγόντων (στελεχών της ΠΑΣΚΕ), που, εκτός όλων των άλλων, αποκαλύπτει και την ενδοπαραταξιακή "μάχη της καρέκλας", ενόψει των κρίσεων για το διορισμό γενικών διευθυντών, τμηματαρχών κλπ. Από την άλλη, η διοίκηση της ΥΠΑ, εκμεταλλευόμενη το θόρυβο για την κακή λειτουργία των αεροδρομίων, επικαλέστηκε δημοσίως, δήθεν, αδυναμία να ασκήσει διοίκηση σ' έναν τόσο μεγάλο τομέα και πρόβαλε ως επιτακτική την ανάγκη αλλαγής του νομικού πλαισίου της ΥΠΑ, με φόντο την ιδιωτικοποίηση. Κάτι, άλλωστε, που απασχόλησε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, που έγινε την περασμένη Τετάρτη.

- Ποιοι είναι συνεπώς οι πραγματικοί υπεύθυνοι για το συμβάν με το "Ντορνιέ";

- Αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση και η συγκεκριμένη πολιτική που εφαρμόζει καθ' υπαγόρευση των Βρυξελλών, για την αποκρατικοποίηση του δημόσιου τομέα. Και εδώ πρέπει να επισημανθεί ότι το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τις ιδιωτικοποιήσεις εστιάζεται στις υπηρεσίες - "φιλέτα", που κατά κύριο λόγο παρέχονται από τα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας και Ρόδου. Τέτοιους εξαιρετικά επικερδείς τομείς θέλει να εκχωρήσει η κυβέρνηση στους ιδιώτες. Η αλλαγή της νομικής μορφής, που την εμφανίζουν σαν πανάκεια για την καλύτερη λειτουργία της ΥΠΑ, είναι το μέσον για να υλοποιήσουν γρηγορότερα τα σχέδιά τους, νοουμένου ότι η ΥΠΑ είναι η πρώτη δημόσια υπηρεσία που οδεύει προς ιδιωτικοποίηση. Σημειώστε ότι αυτή την κυβερνητική πολιτική υπηρετούν πιστά και οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές, ανεξάρτητα από ορισμένες φραστικές τους διαφοροποιήσεις, που είναι μόνο για τα μάτια του κόσμου. Γι' αυτό οι εργαζόμενοι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι φέρουν και οι ίδιοι ευθύνη, αφού οι συνδικαλιστές δεν είναι ουρανοκατέβατοι, αλλά αιρετοί.

- Θα πρέπει να τιμωρηθούν κάποιοι και ποιοι είναι αυτοί;

- Είναι πασιφανές ότι κύριοι υπεύθυνοι, για όσα συνέβησαν ή πρόκειται να συμβούν, είναι κυβέρνηση, διοίκηση και κυβερνητικοί συνδικαλιστές. Βέβαια, μερίδιο ευθύνης αναλογεί και στους εργαζόμενους, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θελητά ή αθέλητα, συναινούν μ' αυτή την πολιτική. Συνεπώς πρέπει να τιμωρηθούν η κυβερνητική πολιτική και όσοι την υπηρετούν. Το ρόλο του τιμωρού μπορούν και πρέπει να αναλάβουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, ο ελληνικός λαός.

Ν. Κ.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μελέτη για διάλυση και ξεπούλημα (2003-08-07 00:00:00.0)
Απεργία στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (2000-09-08 00:00:00.0)
Συζητήσεις για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων (2000-09-06 00:00:00.0)
Μεθοδεύουν και την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων (2000-08-30 00:00:00.0)
Το ξεπούλημα των αεροδρομίων δε θα περάσει (1998-09-22 00:00:00.0)
Σχέδια διάλυσης της ΥΠΑ και ιδιωτικοποίησης αεροδρομίων (1997-04-04 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ