Σάββατο 20 Δεκέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
"Μανούβρα" με νέο νομοσχέδιο

Την υπογραφή του νέου υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλη και όχι του προκατόχου του Χ. Καστανίδη θα φέρει τελικά το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη άνοιξη.

Σε χτεσινή του συνεδρίαση, το Υπουργικό Συμβούλιο, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, αποφάσισε να πετάξει στο καλάθι των αχρήστων το νομοσχέδιο Καστανίδη που άνοιγε διάπλατα τις πόρτες της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας και να αναθέσει στον υπουργό Μεταφορών Τ. Μαντέλη την κατάρτιση νέου, με την ίδια φιλοσοφία, αλλά εξωραϊσμένο, για να"πέσει πιο μαλακά" η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση.

Σε δηλώσεις του μετά τη λήξη του Υπουργικού Συμβουλίου, ο Τ. Μαντέλης,επί της ουσίας, επανέλαβε τις ίδιες εξαγγελίες που έχουν κάνει οι προκάτοχοί του στο υπουργείο, όλων των κυβερνήσεων, περί εξυγίανσης των συγκοινωνιακών φορέων, καλύτερη ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, βελτιώσεις σε αφετηρίες, στάσεις κλπ. Με όλα αυτά, όπως είπε, θα ασχοληθεί κοινή επιτροπή των τεσσάρων υπουργείων Εθνικής Οικονομίας, ΥΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών, Δημόσιας Τάξης και Μεταφορών. Το πόρισμα της επιτροπής θα υποβληθεί, περίπου σ' ένα μήνα και αυτό θα αποτελέσει τον κορμό του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη άνοιξη. Σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος των δημόσιων συγκοινωνιών και να υπάρξει ενιαίος σχεδιασμός από ένα κέντρο, το οποίο θα είναι ο ΟΑΣΑ, καθώς, επίσης και ν' αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική που ασκείται σήμερα. Απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις για την κάλυψη των ελλειμμάτων και την τιμολογιακή πολιτική, ο Τ. Μαντέλης απέφυγε ν' απαντήσει, λέγοντας ότι αυτά θα τα ρυθμίσουν τα συναρμόδια υπουργεία και όχι το υπουργείο Μεταφορών.

Στο μεταξύ, από τον ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε χτες ότι από την 1η Γενάρη 1998 αυξάνεται, από 5.000 δραχμές σε 6.000, η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών, ενώ θα διατίθεται και άλλη, που θα ισχύει για όλα τα δημόσια συγκοινωνιακά μέσα, η οποία θα κοστίζει 8.000 δραχμές.

Ο Χρ. Σταμούλος,μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, επισημαίνει ότι οι δηλώσεις του υπουργού απέχουν μακράν από τα πραγματικά προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών και των εργαζομένων και προσθέτει ότι η κυβέρνηση, με τις "μανούβρες" αυτές, δεν ξεφεύγει από το στόχο της ιδιωτικοποίησης, αλλά επιχειρεί να ρίξει στάχτη στα μάτια των εργαζομένων, για να περάσει χωρίς αντιδράσεις τα σχέδιά της.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ