Σάββατο 20 Δεκέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Σταματήστε την αποδιοργάνωση της ΥΠΑ

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ. Επισημαίνουν ότι η πολιτική της ιδιωτικοποίησης συνολικά στον τομέα των αερομεταφορών συνεπάγεται επιδείνωση της ασφάλειας των πτήσεων και βαρύτερες ανθρώπινες απώλειες

Γιατί δεν πάρθηκαν έγκαιρα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει άμεσα το ραντάρ προσέγγισης στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", αλλά, αντίθετα, παρέμειναν τα σχετικά μηχανήματα αναξιοποίητα στις αποθήκες του αεροδρομίου; Εστω και τώρα, η κυβέρνηση θα πάρει τα αναγκαία μέτρα, ώστε ο αερολιμένας να πληροί τους όρους με τις προϋποθέσεις ικανοποιητικής λειτουργίας και υψηλής ασφάλειας, όπως όφειλε να έχει κάνει ήδη;

Απαντήσεις στα δύο αυτά ερωτήματα ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ Ορέστης Κολοζώφ,Μήτσος Κωστόπουλος,Σταύρος Παναγιώτου και Μαρία Μπόσκου, από τον υπουργό Μεταφορών Τάσο Μαντέλη.Οι κομμουνιστές βουλευτές, σε Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, επισημαίνουν πως οι ελλείψεις που έχει το δεύτερο αεροδρόμιο της χώρας και κύρια η έλλειψη ραντάρ προσέγγισης, φαίνεται ότι ήταν μοιραίες για το ουκρανικό αεροσκάφος και τους επιβάτες του.

"Το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα ανέδειξε τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης για την καθυστέρηση ανάπτυξης ολοκληρωμένου συστήματος και εγκατάστασης του ραντάρ προσέγγισης, αν και είναι γνωστές οι ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"", τονίζουν οι βουλευτές του ΚΚΕ στην Ερώτησή τους.

Υπογραμμίζουν πως η διαδικασία για την προμήθεια του συγκεκριμένου ραντάρ ξεκίνησε πριν 10 χρόνια και, όπως καταγγέλθηκε, σήμερα τα σχετικά μηχανήματα βρίσκονται στις αποθήκες του αεροδρομίου, αφού ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής των χώρων για την εγκατάστασή τους, ούτε έχει στηθεί η κεραία του, ούτε και προσωπικό κατάλληλα εκπαιδευμένο για να το δουλέψει υπάρχει. Οι τέσσερις βουλευτές του ΚΚΕ αναφέρονται και στις καταγγελίες του Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΠΑ Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης, ο οποίος επισήμανε πως πρόσφατα ξοδεύτηκαν 4,5 δισεκατομμύρια για την αισθητική ανακαίνιση του χώρου του αεροδρομίου και όχι για έργα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των πτήσεων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών!

"Η προγραμματισμένη αποδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στην προοπτική της ιδιωτικοποίησής της, η λογική της ιδιωτικοποίησης συνολικά στον τομέα των αερομεταφορών δείχνουν το μέγεθος των ευθυνών της κυβέρνησης και των υποστηρικτών αυτής της πολιτικής, διότι η εφαρμογή της θα συνεπάγεται επιδείνωση της ασφάλειας των πτήσεων και βαρύτερες ανθρώπινες απώλειες", καταλήγει η Ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Οι έλεγχοι του αεροδρομίου (2003-08-09 00:00:00.0)
Ερωτηματικά για τη λειτουργία του αεροδρομίου Σπάτων (2001-11-01 00:00:00.0)
Προβλήματα στο περιβάλλον προκαλεί το νέο αεροδρόμιο (2001-09-11 00:00:00.0)
Χαράτσια και αυξήσεις εισιτηρίων (2001-03-30 00:00:00.0)
Πολιτικές ευθύνες και συμφέροντα! (1998-03-06 00:00:00.0)
Η κυβέρνηση φέρει πολιτικές ευθύνες (1997-12-19 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ