Τετάρτη 22 Ιούλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 1
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Ο "Ρ" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ
οι αστικές συγκοινωνίες

Σε "επιτελικό" - διακοσμητικό ρόλο ο ΟΑΣΑ, στο Χρηματιστήριο οι μετοχές, στους πολίτες το κόστος και στην "ιδιωτική πρωτοβουλία" η κερδοσκοπική εκμετάλλευση του κοινωνικού αγαθού των αστικών συγκοινωνιών

Το δρομολόγιο της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών ξεκίνησε. Η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο που ήδη "έβγαλε στην κυκλοφορία" χαράζει όλους τους δυνατούς δρόμους, μέσω των οποίων το ιδιωτικό κεφάλαιο θα βάλει υπό τον έλεγχό του τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας.

Ιδιωτικοποίηση.Αυτή είναι η κόκκινη γραμμή του "εκσυγχρονισμού" που διαπερνά και τα 19 άρθρα του νομοσχεδίου, που έχει ετοιμάσει η κυβέρνηση. Σύμφωνα με αυτό, το ιδιωτικό κεφάλαιο θα μπορεί να συμμετέχει σε εταιρίες, που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών. Παράλληλα ο ΟΑΣΑ, που περιορίζεται μόνο σε επιτελικό ρόλο, παραχωρώντας το εκτελεστικό έργο σ' ένα συνονθύλευμα εταιριών "κρατικού", "αυτοδιοικητικού" και ιδιωτικού χαρακτήρα, οδηγείται στο Χρηματιστήριο, ενώ η ίδια μοίρα επιφυλάσσεται και για τους λεγόμενους εκτελεστικούς φορείς (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ). Το κοινωνικό αγαθό των αστικών συγκοινωνιών, για τα οποία ο φορολογούμενος έχει καταβάλει πολλά δισεκατομμύρια, μπαίνει κάτω από την "ομπρέλα" του Χρηματιστηρίου και παραδίδεται - στα πλαίσια των αδυσώπητων νόμων της αγοράς και του ανταγωνισμού - στις αδηφάγες, κερδοσκοπικές ορέξεις της "ιδιωτικής πρωτοβουλίας". Για άλλη μια φορά, τα βάρη μετακυλίονται στις πλάτες των εργαζομένων και των πολιτών της Αθήνας, ενώ προεξοφλούνται οι ακόμη χειρότερες μέρες, εφόσον υλοποιηθούν τα κυβερνητικά σχέδια.


ΣΕΛ.  15

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ