Τετάρτη 21 Ιούλη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Με τις "πλάτες" του ΥΕΝ

Ανενόχλητος, ο εφοπλιστής Λιγνός άλλαξε ονόματα και σημαίες σε υπερχρεωμένα προς το ΝΑΤ, πλοία του

Νέα στοιχεία για την απάτη του εφοπλιστή Λιγνού σε βάρος του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου και του ελληνικού δημοσίου, αποδεικνύουν ότι η εφοπλιστική ασυδοσία αποτελεί... "ιερό και όσιο" για το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ο εφοπλιστής Λιγνός, του οποίου οι οφειλές προς το ΝΑΤ, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, ξεπερνούν κατά πολύ τα 460 χιλιάδες δολάρια - που είχαν υπολογιστεί αρχικά από το ΝΑΤ - παραμένειανενόχλητος από τις διωκτικές αρχές,ενώ οι οφειλές ενός μόνο από τα 7 πλοία του, στη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία Πλοίων Πειραιά,ανέρχονται στα 35.201 δολάρια!

Ειδικότερα, 5 από τα 7 πλοία του εφοπλιστή Λιγνού έχει βεβαιωθεί ότι αυτή τη στιγμή ταξιδεύουν με άλλα ονόματα και σημαίες, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι τον ίδιο δρόμο έχουν ακολουθήσει και τα υπόλοιπα 2 πλοία του. Οι οφειλές των 5 πλοίων προς το ΝΑΤ ανέρχονται στα 545.000 δολάρια! Τα πλοία φέρονται να έχουν πωληθεί, ωστόσο απαγορεύεται να σηκώσουν ξένη σημαία, εάν επιβαρύνονται με χρέη προς το ΝΑΤ.

Η αρχή έγινε με το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" το οποίο οφείλει στο ΝΑΤ 130.000 δολάρια και βρίσκεται δεμένο στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας. Μετονομάστηκε σε "ΔΩΡΟΘΕΑ" και ήδη έχει εκδοθεί εναντίον του, μετά από παρέμβαση της ΠΕΜΕΝ,προσωρινή διαταγή απαγόρευσης απόπλου μέχρι τις 27 του Ιούλη οπότε και θα εκδικαστεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε εναντίον του το ΝΑΤ. Με βάση τα επεξεργασμένα και αδιάψευστα στοιχεία που εκθέτει σε επιστολή της η ΠΕΜΕΝ προς τον υπουργό Εμπορικής ΝαυτιλίαςΣταύρο Σουμάκη και το ΝΑΤ ακολουθούν:

Το πλοίο "KARDAMYLA" ελληνικής σημαίας το οποίο πωλήθηκε από το Λιγνό στην εταιρία ελληνικών συμφερόντων "Golden Union" και μετονομάστηκε σε "ISLA" με σημαία Παναμά. Οι οφειλές του πλοίου στο ΝΑΤ ανέρχονται σε 73.000 δολάρια. Το πλοίο "GOLDEN HORIZON" ελληνικής σημαίας το οποίο πωλήθηκε στην εταιρία "Edrima Maritime Enterprises SA" και μετονομάστηκε σε "CLARITY" με σημαία Μάλτας. Οι οφειλές του στο ΝΑΤ είναι 110.000 δολάρια. Το πλοίο "ΖΩΟΔΟΤΗΣ" ελληνικής σημαίας του οποίου οι οφειλές στο ΝΑΤ ανέρχονται σε 91.000 δολάρια πωλήθηκε στην εταιρία "Golden Union" και μετονομάστηκε σε "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" με σημαία Παναμά. Το πλοίο "ΛΥΤΡΩΤΗΣ" ελληνικής σημαίας, οφείλει στο ΝΑΤ 141.000,πωλήθηκε στην εταιρία "Iolkos Hellenic Maritime Enterprises Co LTD". Μετονομάστηκε σε "MARY G" με σημαία Παναμά. Το πλοίο βρίσκεται σε λιμάνι της Σιγκαπούρης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ