Σάββατο 24 Φλεβάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... και μετάθεση της ευθύνης

Κι έπειτα τέτοιες εκστρατείες πέρα απ' τον περιορισμένο χαρακτήρα στοχεύουν σε επικοινωνιακή - διά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - προβολή στα πλαίσια της λεγόμενης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Επίσης, η ευαισθητοποίηση που επιτυγχάνεται οδηγεί στην ανάληψη της ευθύνης απ' τους γονείς και όχι απ' την πολιτεία, όπως είναι η υποχρέωσή της. Αλλωστε, αυτό αποδεικνύει και το σύνθημα της εταιρείας για τον εμβολιασμό: «Εμβολιάζω το παιδί μου. Πράξη ευθύνης και αγάπης» γράφει στο site της.

Και «αποστολή της Wyeth είναι να προσφέρει στον κόσμο φαρμακευτικά προϊόντα (σ.σ. μεταξύ των οποίων και εμβόλια) και προϊόντα φροντίδας της υγείας, τα οποία βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και διασφαλίζουν την υγεία του σύγχρονου ανθρώπου» αναφέρεται στο site της εταιρείας.

Κι αν το κίνητρο της εταιρείας είναι αυτό που περιγράφεται τότε ποιο είναι το κίνητρο του υπουργείου Υγείας, της Ελληνικής Παιδιατρικής Εταιρείας και της Unicef, που έθεσαν τις εκδηλώσεις του υπό την αιγίδα τους; Η γύμνια στην πρόληψη δεν πρόκειται να καλυφθεί με τέτοιες σκόρπιες εκστρατείες ή με τις προσφορές 10.000 εμβολίων όπως έκανε η Wyeth. Αν συνεχιστεί αυτή η πρακτική τότε και η κατάσταση δε θα αλλάξει και τα παιδιά δε θα εμβολιάζονται ή θα εμβολιάζονται πλημμελώς.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ