Πέμπτη 8 Μάρτη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΣΑΜΙΝΑ»
Μετασκευές χωρίς κανέναν έλεγχο

Στη φωτογραφία φαίνεται τμήμα της βάρκας Νο 5. «Η διάβρωση που είχε ήταν τόσο μεγάλη που δε δικαιολογείται ακόμα και από την έκθεση στις χειρότερες κλιματολογικές συνθήκες», δήλωσε ο πραγματογνώμονας Γ. Αγγελάκης
Στη φωτογραφία φαίνεται τμήμα της βάρκας Νο 5. «Η διάβρωση που είχε ήταν τόσο μεγάλη που δε δικαιολογείται ακόμα και από την έκθεση στις χειρότερες κλιματολογικές συνθήκες», δήλωσε ο πραγματογνώμονας Γ. Αγγελάκης
Η κακή κατάσταση των μηχανών του πλοίου, οι επισκευές που έγιναν στις δύο προπέλες την περίοδο των μετασκευών του, αλλά και η «χαλαρότητα» των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, θεωρεί ότι είναι οι αιτίες για την πρόσκρουση και το ναυάγιο του «ΣΑΜΙΝΑ» ο Γιάννης Αγγελάκης, πραγματογνώμονας των συγγενών των θυμάτων.

Στη συνέχεια της κατάθεσής του, χτες, στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά ο Γ. Αγγελάκης απαντώντας σε ερωτήσεις δικηγόρων τόνισε: «Είναι γνωστό ότι οι μεγάλοι επενδυτικοί φορείς ασκούν επιρροή και τα όργανα ελέγχου κάνουν "διευκολύνσεις"...». Αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό το «αλισβερίσι» που γίνεται μεταξύ ελεγκτικών μηχανισμών και εφοπλιστών.

Αναφερόμενος στην κατάσταση των σωσίβιων λέμβων του πλοίου, καθώς από τις οκτώ που είχε το «ΣΑΜΙΝΑ», μόνο οι τρεις μπόρεσαν να κατέβουν, ο Γ. Αγγελάκης σημείωσε ότι στη βάρκα Νο 5 που μπόρεσε να κατέβει και να φτάσει με ναυαγούς στην Πάρο, «η διάβρωση που είχε ήταν τόσο μεγάλη που δε δικαιολογείται ακόμα και από την έκθεση στις χειρότερες κλιματολογικές συνθήκες!».

Χτες συνέχισε την κατάθεσή του ο εφοπλιστής Κώστας Αγαπητός, ο οποίος εμφανίστηκε στο δικαστήριο μετά από επανειλημμένες κλήσεις που του είχαν γίνει. Για ακόμα μία φορά έριξε όλες τις ευθύνες στον αξιωματικό γέφυρας Τ. Ψυχογιό, ενώ αθώωσε πλήρως τα στελέχη της εταιρείας που είχαν άμεση σχέση με το πλοίο και γνώριζαν πολύ καλά την κατάστασή του. Οπως προέκυψε από την εξέτασή του, οι μετασκευές στα ελάσματα, αλλά και στα μηχανολογικά μέρη του πλοίου, που είχαν ξεκινήσει στις αρχές του 2000, γίνονταν ουσιαστικά χωρίς κανέναν έλεγχο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ