Τετάρτη 11 Απρίλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ
Διαπιστευτήρια στην αντιναυτεργατική πολιτική

Σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου κάλυψαν τους κυβερνητικούς χειρισμούς, φωτογραφίζοντας σαν μόνο ένοχο το συνάδελφό τους στο κρουαζιερόπλοιο

Το σημείο όπου την Παρασκευή βυθίστηκε το κρουαζιερόπλοιο

Eurokinissi

Το σημείο όπου την Παρασκευή βυθίστηκε το κρουαζιερόπλοιο
Στην επιχείρηση να «κουκουλωθούν» οι ευθύνες του εφοπλιστή Λουίζου, του ΥΕΝ και των υπηρεσιών του για το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «SEA DIAMOND» έχει ενταχθεί ολοκληρωτικά και η Ενωση Πλοιάρχων (ΠΕΠΕΝ) και προσωπικά ο πρόεδρος της Ενωσης, Ε. Κούζιλος. Οπως φάνηκε χτες στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του προέδρου της Ενωσης και μελών της διοίκησης, ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας αυτά που δεν κατάφερε ο πολιτικός τους προϊστάμενος, υπουργός των εφοπλιστών, Μ. Κεφαλογιάννης. Δηλαδή, να πείσουν ότι φταίει ο πλοίαρχος και ότι ήταν «επιτυχημένη η διάσωση»!

Ο πρόεδρος της Ενωσης, Ε. Κούζιλος, ο οποίος είναι ανεπανόρθωτα εκτεθειμένος απέναντι στους πλοιάρχους και συνολικά τους ναυτεργάτες, έφτασε στο σημείο να συμφωνήσει ακόμα και με την προκλητική δήλωση του υπουργού ότι η διάσωση ήταν ...«διαφήμιση» για τη χώρα και τον τουρισμό και μάλιστα συμπλήρωσε από πάνω ότι «κάποτε θα το πει και η ιστορία»!

Σε ό,τι αφορά τον συνάδελφό του πλοίαρχο του «SEA DIAMOND», ενώ υποκριτικά εξυμνούσε την ικανότητά του, την ίδια ώρα επαναλάμβανε μονότονα και με νόημα ότι «αυτός που κάνει κουμάντο στο πλοίο είναι ο πλοίαρχος». Να σημειωθεί ότι η Ενωση Πλοιάρχων, με ευθύνη της πλειοψηφίας της διοίκησής της και του προέδρου της, έχει επικροτήσει την εφαρμογή των εγκριτικών πράξεων και στα κρουαζιερόπλοια, που σημαίνει μειωμένες, επικίνδυνες οργανικές συνθέσεις και δουλεμπόριο σε βάρος των ναυτεργατών.

Ακόμα και για τη ρυμούλκηση του πλοίου στη θαλάσσια περιοχή των «Παλιών Ορυχείων», σημείο όπου και βυθίστηκε, άφησε να εννοηθεί ότι έχει ευθύνη ο πλοίαρχος, καθώς αρνήθηκε να πάρει ξεκάθαρη θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για τη ρυμούλκηση του πλοίου σε αυτή τη θαλάσσια περιοχή προκαλούνται νέα ερωτήματα, καθώς ενώ από το ΥΕΝ λεγόταν στις ενημερώσεις πως θα «ρυμουλκηθεί σε ασφαλή ύδατα» το πήγαν σε ένα από τα πιο βαθιά σημεία της θαλάσσιας περιοχής και γενικά του Αιγαίου...

Κίνδυνοι για το περιβάλλον

Λίγο πριν από τις δηλώσεις του προέδρου της Ενωσης Πλοιάρχων, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας μετά από συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό είχε αναφέρει και πάλι ότι «ο κρατικός μηχανισμός ανταποκρίθηκε άριστα για τη διάσωση των 1.500 επιβατών του κρουαζιερόπλοιου. Αυτό που μας απασχολεί τώρα και εκεί επικεντρώνονται όλες μας οι προσπάθειες, είναι το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, όπου η κατάσταση είναι ελεγχόμενη».

Ωστόσο, ήδη έχουν διαρρεύσει στη θάλασσα 150 τόνοι μαζούτ και παραμένουν στα τάνκια του πλοίου άλλοι περίπου 300 τόνοι, χώρια τα λάδια και τα χημικά από τις μηχανές, αφού ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί πώς και αν θα απαντληθούν μια και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμός. Στο μεταξύ, χτες, στο σημείο του ναυαγίου έφτασε το σκάφος «ΦΙΛΙΑ» του Ελληνικού Κέντρου Θαλάσσιων Ερευνών, το οποίο φέρει μη επανδρωμένο βαθυσκάφος, που αναμενόταν να καταδυθεί στο ναυάγιο προκειμένου να το βιντεοσκοπήσει.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ