Παρασκευή 25 Μάη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Για το συγκοινωνιακό

Το ΚΚΕ καλεί σε πάλη για υπηρεσίες αστικών συγκοινωνιών δημόσιες με κοινωνικό χαρακτήρα λειτουργίας, που να σχεδιάζονται με κριτήριο τη λειτουργία των πόλεων, χωρίς καμιά ανάμειξη ιδιωτικού χαρακτήρα

ICON

Το ΚΚΕ καλεί σε πάλη για υπηρεσίες αστικών συγκοινωνιών δημόσιες με κοινωνικό χαρακτήρα λειτουργίας, που να σχεδιάζονται με κριτήριο τη λειτουργία των πόλεων, χωρίς καμιά ανάμειξη ιδιωτικού χαρακτήρα
Στην Αττική το συγκοινωνιακό σύστημα είναι ανεπαρκές, δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εργαζομένων και του λαού. Είναι πανάκριβο, αντιπαραγωγικό και αναχρονιστικό στο σχεδιασμό και τα μέσα.

Ο σχεδιασμός μεταπολεμικά έδωσε στην πράξη προτεραιότητα στο αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης και δευτερευόντως στο λεωφορείο μαζικής μεταφοράς, σε βάρος π.χ. του μετρό και καθόρισε την όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος στη συνέχεια. Είναι γεγονός ότι γίνονται έργα (οδικές αρτηρίες, ανισόπεδοι κόμβοι, μετρό, τραμ, κλπ.), τα οποία ανταποκρίνονται, όχι όμως ολοκληρωμένα, στις οξυμένες λαϊκές ανάγκες. Τα όποια συγκοινωνιακά έργα στην Αττική λόγω της προτεραιότητας που δίνεται στα οδικά έργα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος διαχείρισής τους, όχι μόνο δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την υπάρχουσα κυκλοφοριακή συμφόρηση, αλλά δημιουργούν νέες δυσλειτουργίες. Η δήθεν επίλυση του κυκλοφοριακού προωθείται με εισπρακτικού τύπου μέσα όπως είναι η επιβολή διοδίων για την είσοδο σε κάποια περιοχή.

Διεκδικούμε:

1. Υπηρεσίες αστικών συγκοινωνιών δημόσιες με κοινωνικό χαρακτήρα λειτουργίας, που να σχεδιάζονται με κριτήριο τη λειτουργία των πόλεων. Να μην υπάρχει καμιά ανάμειξη ιδιωτικού χαρακτήρα. Ολος ο σχεδιασμός του ενιαίου δημόσιου φορέα αστικών συγκοινωνιών να είναι τμήμα του ενιαίου φορέα που αφορά το σύνολο των μέσων μεταφοράς. Σκοπός είναι να επιτευχθεί (όχι με διοικητικά μέσα, αλλά με την άνεση που θα διασφαλίζουν τα δημόσια μέσα μεταφοράς) η περιορισμένη χρήση του ΙΧ, με βάση τις πραγματικές ανάγκες και όχι τις ανάγκες που δημιουργεί το κακό συγκοινωνιακό δίκτυο και γενικότερα οι σύγχρονες εργασιακές σχέσεις με την παράταση του ωραρίου, τη μερική απασχόληση και το σχεδιασμό να καταργηθεί η κυριακάτικη αργία.

2. Να διασφαλίζεται η μελετημένη πυκνότητα δρομολογίων στο χώρο και στο χρόνο, η ταχύτητα, η άνεση, η ασφάλεια.

3. Να υπάρχει ενιαίο κόμιστρο, φθηνό. Να καταργηθούν τα διόδια στην Αττική οδό, δωρεάν μετακίνηση για τους εργαζόμενους το πρωί.

4. Να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις σχετικά με τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

5. Μέτρα για την ποιότητα, συντήρηση και κατασκευή οδών και βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

6. Εφαρμογή συστήματος κυκλοφοριακής αγωγής.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ