Σάββατο 31 Μάη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 36
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΣΚΙΑΘΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
Δρομολόγια κατά τα συμφέροντα των εφοπλιστών

Καταγγελία των Κομματικών Οργανώσεων του ΚΚΕ στις Β. Σποράδες. Κινητοποίηση τη Δευτέρα από τους κατοίκους του Καστελόριζου

Από παλιότερη κινητοποίηση νησιωτών για την κατάσταση στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες

Eurokinissi

Από παλιότερη κινητοποίηση νησιωτών για την κατάσταση στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
Η αδιέξοδη πολιτική της ανταγωνιστικότητας, που προωθούν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και τα άλλα κόμματα του ευρωμονόδρομου, αυξάνει και διογκώνει τα προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Οι εφοπλιστές έχουν δημιουργήσει μονοπωλιακές καταστάσεις και αφήνουν νησιά στο έλεος, απαιτούν για τα σαπάκια τους - την πλειοψηφία του ακτοπλοϊκού στόλου - εισιτήρια κρουαζιέρας, διαμορφώνοντας ταυτόχρονα συνθήκες γαλέρας για τα πληρώματα.

Είναι ενδεικτικό ότι την περασμένη Κυριακή ο εφοπλιστής Αγούδημος έβγαλε το 39χρονο πλοίο του «ΜΙΛΕΝΑ» από τη γραμμή Πειραιάς - Καστελόριζο και το νησί έμεινε χωρίς σύνδεση με το πρώτο λιμάνι της χώρας. Οι κάτοικοι είναι ήδη επί ποδός και από τη Δευτέρα ξεκινούν πολύμορφες κινητοποιήσεις με κλείσιμο του δήμου και του λιμανιού.

Επιπλέον όπως καταγγέλλουν με κοινή τους ανακοίνωση οι Κομματικές Οργανώσεις Σκιάθου, Σκοπέλου, Αλόννησου του ΚΚΕ, τα νησιά των Βορείων Σποράδων, που εξυπηρετούνται με τις γραμμές από Βόλο, Αγιο Κωνσταντίνο και Θεσσαλονίκη, όλο τον χειμώνα επιβίωσαν με ένα μόνο πλοίο από και προς το Βόλο!

«Τα δε καλοκαίρια - τονίζεται στην ανακοίνωση - με τα ελλιπή δρομολόγια, που κάθε φορά γίνονται ελλιπέστερα, οι καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις και στις αφίξεις, η ακύρωση δρομολογίων με διάφορες δικαιολογίες, η αποχώρηση μόλις πάψουν να πηγαινοέρχονται γεμάτα, προφασιζόμενοι βλάβες, ο εξαναγκασμός των επιβατών να κόβουν εισιτήρια Α' θέσης, ισχυριζόμενοι ψευδώς πληρότητα των άλλων θέσεων, και τα ναύλα ταχύπλοου που πληρώνουν οι επιβάτες για καράβι που ταξιδεύει με συμβατική ταχύτητα, είναι ορισμένα από τα όσα συμβαίνουν»! Ειδικά για τη Γλώσσα και την Αλόννησο, όπως επισημαίνεται, η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη, αφού «τα δρομολόγια που προσεγγίζουν τα λιμάνια είναι ελάχιστα».

Το ΚΚΕ αναδεικνύει τις ευθύνες ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και τονίζει ότι «το δικαίωμα του λαού να μετακινείται είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα. Δικαιούται ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με πυκνά δρομολόγια, με ασφαλή καράβια και φτηνά ναύλα. Γι' αυτό προτείνει τη δημιουργία Δημόσιου Εθνικού φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Αυτό όμως προϋποθέτει λαϊκή εξουσία με λαϊκή οικονομία».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αυξήσεις έως και 40% σε σχέση με πέρυσι (2024-06-07 00:00:00.0)
Συζητούν την αγορά πλοίου (2011-04-20 00:00:00.0)
Υπόθεση όλων η απόκρουση της επίθεσης (2006-06-17 00:00:00.0)
Δρομολόγια κατά τα κέφια των εφοπλιστών (2006-02-05 00:00:00.0)
Αύριο η συγκέντρωση για τις συγκοινωνίες (2005-11-23 00:00:00.0)
Προωθούν διεύρυνση της εφοπλιστικής ασυδοσίας (2004-12-08 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ