Κυριακή 8 Φλεβάρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Γενίκευση του χαφιεδισμού

Τα σύγχρονα μέσα της έρευνας της αγοράς, για να περιορίσουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, χρησιμοποιούν μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.

Οπως καταγγέλθηκε στη στήλη (τα στοιχεία είναι στη διάθεση της εφημερίδας) μια τέτοια αλυσίδα καταστημάτων απευθύνθηκε σε πελάτη της που έκανε μια αγορά με δόσεις. Αφού συστήθηκαν ευγενικά έθεσαν τα ερωτήματα αν εξυπηρετήθηκε όπως προσδοκούσε, αν οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί και πώς ανταποκρίθηκαν σε αυτά που τους ζήτησε, τι θα ήθελε επιπλέον ο πελάτης και -τέλος - πώς βαθμολογεί το κατάστημα με άριστα το «πέντε».

Φαίνεται, δηλαδή, καθαρά ότι το λεγόμενο «μάρκετινγκ» χρησιμοποιείται για να μετατρέψουν τους, ανυποψίαστους, πελάτες σε χαφιέδες σε βάρος των εργαζομένων. Και μιλάμε για υπαλλήλους, νέα παιδιά, που δουλεύουν 10 ώρες τη μέρα.

Ετσι θέλουν τη νέα γενιά: Χωρίς δικαιώματα, με μισθούς πείνας, και να τρέχουν σα σβούρες για να διασφαλίσουν την κερδοφορία του κεφαλαίου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ