Τετάρτη 15 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τουριστική προβολή και τα λεφτά στα λεφτά

Γρηγοριάδης Κώστας

Η τουριστική προσφορά της Ελλάδας πρέπει να απευθύνεται «σε πιο ενήμερους, πιο εκλεκτικούς, πιο απαιτητικούς και πιο εύπορους τουρίστες».

Αυτό είπε χτες, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κ. Μαρκόπουλος στην παρουσίαση της καμπάνιας για την προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία.

Δεν είπε κάτι καινούριο. Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται οι μεγαλοξενοδόχοι και οι ιδιοκτήτες των ακριβών εστιατορίων, είναι αυτό ακριβώς που διακρίνει και τους στόχους της τουριστικής προβολής της χώρας και της Αθήνας.

Ωστόσο, οι «μικροί» του τουρισμού που μπορεί να νιώθουν ικανοποίηση όταν ακούν ότι αυξάνονται από την κυβέρνηση τα κονδύλια της τουριστικής προβολής πρέπει να καταλάβουν ότι τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που δαπανούνται δεν είναι γι' αυτούς.

Οι «εκλεκτικοί» και «εύποροι» τουρίστες έχουν πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις και αυτές προβάλλονται μέσα από τις καμπάνιες. Τα λεφτά στα λεφτά, που λέει και ο λαός.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ