Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βγάλεις λεφτά, αλλά μία προϋπόθεση: Η εκμετάλλευση των εργαζομένων και των οικογενειών τους.
Ενας από αυτούς τους τρόπους αφορά την εξαργύρωση της ...«κοινωνικής συνείδησης». Η οποία, όπως και πολλά άλλα πράγματα, δεν είναι ίδια για όλους. Αλλη έχει ο φτωχός και ο εργαζόμενος, άλλη ο πλούσιος, ο κεφαλαιοκράτης.
Για παράδειγμα, όταν η ΔΕΛΤΑ της «Vivartia», που με τη σειρά της είναι της MARFIN, ανακοινώνει ότι για λόγους «κοινωνικής ευθύνης» μειώνει την τιμή του φρέσκου γάλακτος, ο όρος «κοινωνική συνείδηση» σημαίνει γι' αυτήν περισσότερα κέρδη.
Πώς γίνεται αυτό; Απλά. Οταν είσαι μια εταιρία που:
τότε: το 2009 έχεις την οικονομική άνεση να επιλέξεις να μεγαλώσεις τα κέρδη σου, όχι με την αύξηση της τιμής του προϊόντος, αλλά με την αύξηση των αγοραστών σου, συνεχίζοντας να αγοράζεις το γάλα «μπιρ παρά» και ακόμη πιο κάτω, αυξάνοντας το μερίδιο της αγοράς, χτυπώντας τους ανταγωνιστές σου.
Κι αυτό, μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα που θα μπορέσεις να κάνεις άλλο «παιχνίδι» με τις τιμές και τους παραγωγούς, αλλά να είσαι, από πάνω, και «εθνικός ευεργέτης».