Επίσης, προχτές στις 4.30 τα ξημερώματα, εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε στο σταθμό της Καλλιπεύκης που βρίσκεται ανάμεσα στον Δομοκό και στο Λειανοκλάδι. Πριν το σταθμό, για τρία χιλιόμετρα, το τρένο κινούνταν με τον ένα τροχό έξω από τις ράγες. Ο συρμός κατευθυνόταν από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα και είχε επιβατάμαξες, αφού ήταν μεικτού φόρτου. Τρία βαγόνια εκτροχιάστηκαν, ενώ η ταχύτητα του τρένου ήταν 50 χιλιόμετρα. Από το ατύχημα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας κόπηκε στη μέση. Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε μετά από 14 ώρες.
Τα τελευταία οκτώ χρόνια έχουν καταγραφεί 140 εκτροχιασμοί στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αναδεικνύουν το πρόβλημα της παλαιότητας των σιδηροτροχιών, της συντήρησής του, αλλά και της κατάστασης του τροχαίου υλικού. Το τμήμα που έγινε το προχτεσινό ατύχημα δόθηκε πριν ένα μήνυμα στην κυκλοφορία, μετά την ανακαίνισή του.