Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο εντείνεται τις τελευταίες μέρες η συκοφαντική επίθεση σε βάρος του, στο πλαίσιο του γενικότερου ταξικού πολέμου.
Στους αγώνες των ναυτεργατών, για παράδειγμα, ο ΣΚΑΪ βλέπει «Κράτος εν κράτει το ΠΑΜΕ στο λιμάνι» και στις συμβολικές και συνάμα εμψυχωτικές ενέργειες της εργατικής τάξης στην Ακρόπολη το ΜΕΓΚΑ «διαπιστώνει» πως «Εκατοντάδες τουρίστες δεν μπόρεσαν να δουν τον Ιερό Βράχο».
Στην αντίπερα όχθη, της αλήθειας της εργατικής τάξης και του λαού, η εικόνα και η φωνή του «902» μεταδίδουν τη βούληση των ναυτεργατών κατά τη διάρκεια της περιφρούρησης των πλοίων για «Ανυπακοή και απειθαρχία, καμία θυσία για την πλουτοκρατία» και σαλπίζουν από την Ακρόπολη μήνυμα αντεπίθεσης δείχνοντας το πανό που κρέμεται από τα τείχη: «Οι λαοί έχουν τη δύναμη, δεν παραδίνονται ποτέ».
Στα αστικά ΜΜΕ ο όποιος πολιτισμός τους έχει δώσει τη θέση του στα... τηλεοπτικά σκουπίδια: Ξεκινούν από τα «Παρατράγουδα» της Πάνια, «Τον ορό της αλήθειας» της Μανωλίδου, κάνουν μια στάση με τους πριγκιπικούς και βασιλικούς γάμους, και συνεχίζουν με σίριαλ - το όνειρο του μικροαστού και οτιδήποτε άλλο αποχαυνωτικό.
Στις μεταδόσεις του «902» ο πολιτισμός κατέχει εξέχουσα θέση. «Εκδήλωση του ΚΚΕ για τον Μάνο Χατζιδάκι στη Ρωμαϊκή Αγορά», «Εικαστική έκθεση Σωματείων Ζώνης στο Πέραμα», «Αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο», «Αφιέρωμα στον Κώστα Βάρναλη», «Συναυλία Χρήστου Λεοντή, αφιέρωμα του ΚΚΕ στην Εργατική Πρωτομαγιά», κλπ. κλπ.