Πέμπτη 24 Νοέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Ενίσχυση των εφοπλιστών με κάθε μέσο

Η επιδότηση των καυσίμων για τους εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοΐα, η «ούτε κατά διάνοια» αύξηση της φορολογίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου (άλλωστε η φορολογία των εφοπλιστών είναι λιγότερη και από αυτή που πληρώνει ένας περιπτεράς), η πλήρης άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα και η ψήφιση νόμου για την επιβίβαση οπλισμένων ράμπο στα πλοία δήθεν στο όνομα της αντιμετώπισης της πειρατείας, είναι ορισμένα από αυτά που ετοιμάζει η συγκυβέρνηση του μαύρου μετώπου, για τη θωράκιση της κερδοφορίας των εφοπλιστών, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χτες ο υφυπουργός Αδ. Γεωργιάδης στη συνάντησή του με τους ναυτιλιακούς συντάκτες.

Ετσι, την ίδια ώρα που τα παιδιά κάνουν μάθημα χωρίς θέρμανση, αφού δεν δίνεται «σάλιο» από την συγκυβέρνηση για να προμηθευτούν τα σχολεία με πετρέλαιο, ετοιμάζεται διακανονισμός με τα ΕΛΠΕ, προκειμένου, σύμφωνα με τον Αδ. Γεωργιάδη, οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας, να πληρώνουν τοις μετρητοίς το 50% του πετρελαίου που προμηθεύονται για τα πλοία τους και το υπόλοιπο «να βρεθεί μία φόρμουλα» για να επιδοτείται! Σε αυτό να προστεθεί ότι για τους εφοπλιστές το πετρέλαιο είναι αφορολόγητο (τράνζιτ).

Σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα, όπου έχει αρθεί το καμποτάζ από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και έχει εφαρμοστεί πλήρως ο εκτρωματικός κανονισμός 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης, με αποτέλεσμα τα κρουαζιερόπλοια να είναι πλωτά γκέτο της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας, ετοιμάζεται νομοσχέδιο για να καταργηθούν και αυτές οι συμβάσεις που υπέγραφαν οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων με το Δημόσιο, που προέβλεπαν την καταβολή 3,95 ευρώ για κάθε επιβάτη, ποσό που μειωνόταν κατά 20% για κάθε παραπάνω ελληνικό λιμάνι που έπιαναν τα κρουαζιερόπλοια και κατά 7% αν στο σύνολο του πληρώματος το ...1% ήταν Ελληνες ναυτεργάτες.

Οσο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της πειρατείας στα πλοία, ο υφυπουργός ανέφερε ότι το σχετικό νομοσχέδιο θα πρέπει να έχει ψηφιστεί μέσα στο Δεκέμβρη και ότι η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας απαιτεί «να υπάρχουν ένοπλοι φρουροί στα πλοία», δηλαδή οπλισμένοι ράμπο που θα έρθουν να συμπληρώσουν τις συνθήκες της άγριας εκμετάλλευσης που επιβάλλουν οι εφοπλιστές σε βάρος των ναυτεργατών που είναι και η πηγή της κερδοφορίας τους. Χώρια ότι τα ναυτεργατικά σωματεία έχουν προειδοποιήσει ότι «οπλισμένα εμπορικά πλοία» θέτουν σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή των ναυτεργατών και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Πλωτά εργασιακά γκέτο (2012-01-21 00:00:00.0)
Νεκρός 38χρονος ναύτης (2011-05-11 00:00:00.0)
Ο αγώνας των ναυτεργατών (2010-05-29 00:00:00.0)
Δυναμώνει η λαϊκή αλληλεγγύη ενάντια στην επιχείρηση τρομοκρατίας (2010-05-29 00:00:00.0)
Οι ναυτεργάτες πληρώνουν τη... νύφη (2004-04-27 00:00:00.0)
Καταργούν ντε φάκτο το καμποτάζ (1996-05-12 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ