Σάββατο 3 Μάρτη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Δικομματική η ευθύνη της εγκατάλειψης του ΟΣΕ

Παρέμβαση του βουλευτή του ΚΚΕ Ν. Γκατζή σε Επερώτηση βουλευτών της ΝΔ

Η απαξίωση του ΟΣΕ ξεκίνησε εδώ και αρκετά χρόνια από τους εκπροσώπους του δικομματισμού, οι οποίοι, υπηρετώντας διάφορα συμφέροντα, δεν έκαναν τίποτα για τον εκσυγχρονισμό του.

Αυτό τόνισε χτες στη Βουλή, παρεμβαίνοντας σε Επερώτηση βουλευτών της ΝΔ ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής και, φέρνοντας ένα παράδειγμα της εγκατάλειψης, είπε ότι σε πρόσφατη επισκευή της γραμμής στην Τρίπολη ανακαλύφθηκε ότι οι ράγες της χρονολογούνταν από το 1914.

Η πολιτική επιλογή της εγκατάλειψης, είπε, επιβλήθηκε από συμφέροντα των αυτοκινητοβιομηχάνων και των «πετρελαιάδων», την ίδια στιγμή που θα μπορούσαν να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις, που μέσα από ένα γενικότερο σχεδιασμό θα οδηγούσαν στην αναβάθμιση του ΟΣΕ.

Σχολιάζοντας τα όσα ισχυρίζονται οι εκπρόσωποι του δικομματισμού για την ενίσχυση του ΟΣΕ από κονδύλια της ΕΕ, υπογράμμισε ότι αυτά επενδύονται μόνο στον κεντρικό άξονα Πάτρα - σύνορα, επειδή αυτό ακριβώς βολεύει την ΕΕ, αφού για το μόνο που ενδιαφέρεται είναι για τη διακίνηση των προϊόντων της. Αποτέλεσμα, είπε, είναι να εγκαταλείπονται οι περιφερειακές γραμμές και να προετοιμάζεται το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.

Επειδή, κατέληξε, οι συγκοινωνίες έχουν κοινωνικό χαρακτήρα, αυτό που χρειάζεται είναι η δημιουργία ενός ενιαίου δημόσιου φορέα, μέσα στον οποίο κύριο ρόλο μπορεί να έχει ο σιδηρόδρομος, που έχει διεθνώς αποδειχθεί ως το φθηνότερο και ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ