«Πόσο μπορεί να επηρεαστεί το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα αν το κόστος των αερομεταφορών, μετά την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, κάνει ασύμφορη την άφιξη τουριστών; Πόσο θα επηρεαστεί η τουριστική βιομηχανία και οι συνδεδεμένοι με αυτήν τομείς; Νοιάζεται κανείς;». Αυτά έγραφε η «Αυγή» 22/10/2014, ως μερικά επιχειρήματα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. Γιατί βεβαίως, εξετάζοντας την υπόθεση από την άποψη των καπιταλιστικών συμφερόντων, η απαίτηση για μεγάλη κερδοφορία των ιδιοκτητών των αεροδρομίων κατακτιέται βάζοντας μεγάλα τέλη στις αεροπορικές εταιρείες και μπορεί να πλήξει τον τουρισμό και τις αερομεταφορές. Αλλωστε τέτοια είναι η βάση των ενδοκαπιταλιστικών ανταγωνισμών. Ετσι, κατά τον ΣΥΡΙΖΑ, τα αεροδρόμια πρέπει να είναι κρατικής ιδιοκτησίας, για να έχουν φτηνά τέλη ακόμη και με ζημιές, σαν κρατικές εταιρείες, προκειμένου να ενισχύονται τα κέρδη των τουριστικοεπιχειρηματιών, των αερομεταφορών κλπ. «Κράτος στρατηγείο» το έλεγε το ΠΑΣΟΚ, «κράτος εργαλείο αναπτυξιακού σχεδιασμού», το λέει ο ΣΥΡΙΖΑ. Σιγά που νομίσατε ότι θέλει αεροδρόμια στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών...