Τρίτη 7 Αυγούστου 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Κυκλοφοριακές λύσεις με απαγόρευση κυκλοφορίας!

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας των ΙΧ οχημάτων σε ακτίνα τουλάχιστον ενός χιλιομέτρου από τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις είναι - και επίσημα πλέον - ένα από τα βασικά μέτρα, που θα πάρει η κυβέρνηση και η «Αθήνα 2004» κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, προκειμένου να επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης...

Με χτεσινή της ανακοίνωση, η Οργανωτική Επιτροπή περιγράφει το πλαίσιο μέτρων για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, μέσα στο οποίο εντάσσονται αρκετές απαγορεύσεις, αλλά και ...ελπίδες, που σχετίζονται με την ενίσχυση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Βέβαια, το όψιμο ενδιαφέρον για την ενίσχυση των ΜΜΜ δεν αφορά την ουσία του θέματος, αλλά την ανάγκη να βρεθούν προσωρινές λύσεις στην κυκλοφορία για τον Αύγουστο του 2004. Ταυτόχρονα, ένα μέτρο που σκέπτεται να επιβάλει η «Αθήνα 2004» είναι η ενσωμάτωση στο κόστος αγοράς του εισιτηρίου για οποιαδήποτε αθλητική εκδήλωση και του κόστους του εισιτηρίου μετακίνησης με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της «Αθήνα 2004»:

  • Οι θεατές, οι εθελοντές και οι εργαζόμενοι θα προσεγγίζουν και θα αποχωρούν από τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, αποκλειστικά και μόνο με Μετρό, ΗΣΑΠ, Προαστιακό Σιδηρόδρομο, Τραμ και λεωφορεία. Σε ακτίνα ενός και πλέον χιλιομέτρου γύρω από όλες τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, σχεδιάζεται να ληφθούν μέτρα απαγόρευσης της στάθμευσης, αλλά και προσέγγισης όλων των ΙΧ.
  • Οι υπάρχοντες χώροι στάθμευσης θα χρησιμοποιηθούν κατά κύριο λόγο για την εξυπηρέτηση των οχημάτων των μελών της Ολυμπιακής Οικογένειας. Ο έλεγχος της στάθμευσης σε όλες τις κεντρικές αρτηρίες και στους γύρω από τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις δρόμους θα είναι συστηματικός και πολύ αυστηρός.
  • Πύκνωση των δρομολογίων όλων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ προβλέπεται η καθιέρωση ειδικών λεωφορειακών Γραμμών Εξπρές, με αφετηρία κεντρικά σημεία της πρωτεύουσας και τέρμα στις διάφορες αθλητικές εγκαταστάσεις. Με λεωφορειακές Γραμμές Εξπρές προβλέπεται να διασυνδεθούν όλες οι Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις και με τους απομακρυσμένους μεγάλους χώρους στάθμευσης ΙΧ, που θα δημιουργηθούν σε διάφορα σημεία της πόλης, τα οποία, κατά κανόνα, θα απέχουν 2-4 χιλιόμετρα από τα στάδια και γήπεδα (για παράδειγμα, στην περιοχή του Σταυρού, στις εισόδους της πρωτεύουσας κ.α.).
  • Προβλέπεται η επέκταση των λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας, αλλά και η προτεραιότητά τους έναντι των ΙΧ.
  • Το καλοκαίρι του 2004, εκτιμάται ότι θα προστεθούν στις συνήθεις θερινές, άλλες 400 - 500.000 μετακινήσεις την ημέρα, εξαιτίας των Αγώνων.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι η «Αθήνα 2004» ετοιμάζει ένα μεγάλης έκτασης επικοινωνιακό πρόγραμμα, με στόχο την ενημέρωση των κατοίκων για τον τρόπο μετακίνησης κατά τη διάρκεια των αγώνων και για τα νέα διαχειριστικά μέτρα κυκλοφορίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μέτρα «ασπιρίνες» για το κυκλοφοριακό (2004-10-27 00:00:00.0)
Διόδια μέσα στην Αθήνα προωθεί η κυβέρνηση (2004-10-02 00:00:00.0)
Καθεστώς στρατιωτικού νόμου! (2003-01-24 00:00:00.0)
Χιλιοειπωμένες εξαγγελίες (2002-04-30 00:00:00.0)
Πομπώδεις εξαγγελίες για συνήθη μέτρα - «ασπιρίνες»! (2002-04-23 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (1999-08-31 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ