Τρίτη 31 Αυγούστου 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Αναφερόμενος στο θέμα των λεωφορειολωρίδων, των σταθμών μετεπιβίβασης και του Επιχειρησιακού Σχεδίου ο Ι. Φρατζεσκάκης σημειώνει:

Οι λεωφορειολωρίδες

Είναι επίσης ένα ορθό μέτρο που αρχικά εφαρμόστηκε αποσπασματικά και χωρίς ορισμένες από τις προϋποθέσεις επιτυχίας (πύκνωση δρομολογίων λεωφορείων, σταθμοί μετεπιβίβασης, συστηματική αστυνόμευση κλπ.). Σήμερα, σε συνδυασμό και με τη μελετώμενη επέκταση των λεωφορειολωρίδων (όπου είναι δυνατόν σε αντίθετη ροή για μείωση των αναγκών αστυνόμευσης) και την αναδιοργάνωση των λεωφορειακών γραμμών με την έναρξη λειτουργίας των δύο νέων γραμμών του μετρό, οι λεωφορειολωρίδες μπορεί να προσφέρουν πολλά.

Ας μην ξεχνάμε ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας δε λύνεται μόνο με δαπανηρές διανοίξεις νέων αρτηριών αλλά κυρίως με σωστή αξιοποίηση όσων υπάρχουν, με ενίσχυση των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς και με σωστή πολιτική στάθμευσης. Ας σημειωθεί ότι έχει προβλεφτεί η χρησιμοποίηση των λεωφορειολωρίδων και για την ευνόηση των μετακινήσεων της Ολυμπιακής Οικογένειας κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Σταθμοί μετεπιβίβασης

Στη μελέτη αναδιοργάνωσης των λεωφορειακών γραμμών προβλέπονται τέτοιοι χώροι σε ορισμένους τερματικούς σταθμούς του μετρό. Δυστυχώς δεν έχουν προωθηθεί ακόμα χώροι στάθμευσης μετεπιβίβασης για επιβατικά ΙΧ για τις νέες γραμμές μετρό, ενώ υφιστάμενοι τέτοιοι χώροι δεν αξιοποιούνται εντελώς αδικαιολόγητα, π.χ., ο χώρος 3.000 θέσεων στάθμευσης στο Ολυμπιακό Στάδιο στη διασταύρωση Σπ. Λούη - Κηφισίας, τον οποίο ο ΟΑΣΑ είναι έτοιμος να εξυπηρετήσει με γραμμή λεωφορείων express.

Αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών

Σχέδιο αντιμετώπισης "έκτακτων περιστατικών" (π.χ. πορείες, συλλαλητήρια) πρέπει να υπάρχει σε κάθε πόλη. Η ανάγκη γίνεται επιτακτικότερη όταν πρόκειται να εξυπηρετηθούν διεθνείς σημαντικές εκδηλώσεις όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ