Τρίτη 17 Ιούλη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
Απαιτεί την κατάργηση όλων των διοδίων

Την κατάργηση όλων των διοδίων απαιτεί η «Λαϊκή Συσπείρωση» Περιφέρειας και δήμων Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης και καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, πιστή στις ευρωενωσιακές Οδηγίες, όχι μόνο διατηρεί τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα, τους οποίους υποκρινόταν ότι θα καταργήσει, αλλά τους επεκτείνει.

Ο συνδυασμός του ΚΚΕ, με ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή την κατασκευή σταθμού διοδίων στην περιμετρική οδό της Καβάλας και τους σχεδιασμούς για νέους σταθμούς μετά τον Αύγουστο σε Αρδάνιο Εβρου και Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης, σημειώνει: «Ηδη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης λειτουργούν έξι σταθμοί διοδίων. Ετσι για να διασχίσει ένα αυτοκίνητο Ι.Χ. με επιστροφή την Εγνατία στα όρια της Περιφέρειας δαπανά 12 ευρώ και για να φτάσει από τα σύνορα στη Θεσσαλονίκη 16,8 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι νέοι σταθμοί διοδίων (Ασπροβάλτας, Καβάλας, Αρδάνιο Εβρου) και οι αυξήσεις "φωτιά" από την αρχή του 2019».

Χαρακτηρίζει υποκριτικές και μακριά από τις λαϊκές ανάγκες τις αντιδράσεις τοπικών παραγόντων, δημάρχων, βουλευτών κ.ά., ενάντια στα διόδια, και εξηγεί: «Πρώτα απ' όλα, τα δικά τους κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) "γέμισαν" τη χώρα με διόδια και αύξαναν συνεχώς τις τιμές τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, όσοι από αυτούς "διαμαρτύρονται" σήμερα για τα μετωπικά διόδια, αποδέχονται και τη λογική της ΕΕ "ο χρήστης πληρώνει". Εμπαίζουν το λαό της περιοχής όσοι απ' αυτούς διεκδικούν αναλογικά διόδια, κρύβοντας τη συμφωνία τους με την ευρωπαϊκή πολιτική να πληρώνει ο λαός για να μετακινείται στους δρόμους που έχει χρυσοπληρώσει ήδη.

(...) Την ίδια ώρα που κατασκευάζονται τα κεντρικά οδικά δίκτυα, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη, ασφαλής και ταχεία μεταφορά εμπορευμάτων, η χρήση αυτών των δικτύων γίνεται απαγορευτική για τους εργαζόμενους, ενώ το υπόλοιπο οδικό δίκτυο (π.χ. το επαρχιακό, αγροτικό) αφήνεται κυριολεκτικά στην "τύχη" του και γίνεται με τον καιρό από ακατάλληλο έως επικίνδυνο, από Εβρο έως Δράμα».

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Περιφέρειας και δήμων Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης σημειώνει ότι «πραγματικά φιλολαϊκή λύση είναι να καταργηθούν όλα τα διόδια, να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα για τα οποία έχει φορολογηθεί. Το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του λαού, να είναι συντηρημένο, με σημάνσεις και επαρκή φωτισμό όπου απαιτείται. Αντίστοιχα μέτρα να παρθούν και για το αγροτικό δίκτυο. Το οδικό δίκτυο συνολικά να γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και να αποτελεί λαϊκή περιουσία».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Δύο νεκροί και πολλά προβλήματα στη Βόρεια Ελλάδα(2016-01-19 00:00:00.0)
Αρχισε να φουσκώνει ο ποταμός Εβρος(2015-11-28 00:00:00.0)
Πληρωμένοι κονδυλοφόροι(2014-02-25 00:00:00.0)
Ερώτηση του ΚΚΕ για την αντιπλημμυρική προστασία στον Εβρο(2013-08-31 00:00:00.0)
Σε ύφεση το κύμα κακοκαιρίας(2005-02-05 00:00:00.0)
Πλημμύρες και καταστροφές(1998-02-06 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ