ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ.-
Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής του Αίρμπας 300 της «American Airlines», τη Δευτέρα, πάνω από τη συνοικία Κουίνς, που παρέσυρε στο θάνατο 260 επιβαίνοντες και 5 ανθρώπους στο έδαφος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι έρευνες εντοπίζονται στα δύο μαύρα κουτιά της μοιραίας πτήσης 587 για τη Δομινικανή Δημοκρατία, στα οποία έχουν καταγραφεί τα ηλεκτρονικά δεδομένα της πτήσης και οι συνομιλίες των πιλότων τα 2 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν ανάμεσα στην απογείωση και στη συντριβή του αεροσκάφους.
Οι εμπειρογνώμονες ισχυρίζονται ότι έχουν καταγραφεί δύο ισχυροί κρότοι και στη συνέχεια η φωνή μέλους του πληρώματος που λέει ότι έχει χαθεί ο έλεγχος του αεροσκάφους. Επίσης, φέρεται να έχει καταγραφεί δήλωση του κυβερνήτη ότι βρίσκεται πίσω ακριβώς από ένα αεροσκάφος, που δε διευκρινίζει. Οι αμερικανικές αρχές έσπευσαν να τονίσουν ότι πρόκειται για ένα Μπόινγκ 747 του ιαπωνικού αερομεταφορέα που είχε αναχωρήσει δευτερόλεπτα πριν το Αίρμπας.
Ελεγχοι γίνονται και στις 2 μηχανές του Αίρμπας, οι οποίες βρέθηκαν σε απόσταση 4 οικοδομικών τετραγώνων μεταξύ τους, και μάλιστα σε μεγάλη απόσταση από τον κύριο όγκο των συντριμμιών, όπως άλλωστε και η ουρά του, που κατέπεσε σε απόσταση περίπου 1 χιλιομέτρου. Πάντως, έγινε, χτες, γνωστό ότι πριν από ένα μήνα η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών είχε δώσει οδηγία να γίνονται «συχνοί έλεγχοι» στις μηχανές General Electric (σαν αυτές του Αίρμπας), γιατί είχαν παρατηρηθεί «ορισμένα επικίνδυνα σημεία».