Κουβέντα δεν λέει για τις εγκληματικές ευθύνες του ίδιου του αστικού κράτους στο οποίο παρέμεινε ο υπόλοιπος ΟΣΕ, ούτε και των διαφόρων εργολάβων που αναλάμβαναν τις συμβάσεις δεκάδων εκατομμυρίων για την αναβάθμιση του δικτύου και παρέδιδαν μονίμως «αέρα κοπανιστό».
Για ποιον σκοπό θα τα επένδυαν; Για την ψυχή της μάνας τους; Καμία απάντηση εδώ... Εμείς κορυφαίοι οικονομολόγοι δεν είμαστε, αλλά, από ό,τι έχει πάρει το αυτί μας, οι «επενδυτές» επενδύουν για να πάρουν πίσω τα χρήματα που επένδυσαν προσαυξημένα με το κέρδος. Και επειδή διόδια είναι λίγο δύσκολο να μπουν στον σιδηρόδρομο, νομίζουμε πως είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτές οι «μεγάλες εταιρείες» θα εισέπρατταν, τουλάχιστον για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, τα έσοδα από τα εισιτήρια. Ιδιωτικοποίηση με άλλον τρόπο, δηλαδή, αλλά με ίδιο αποτέλεσμα για τον λαό και τη νεολαία που χρησιμοποιεί το τρένο.
Στο βίντεο από τη συνέντευξή του στο «Star» και στον δημοσιογράφο Ν. Χατζηνικολάου στις 2 Μάρτη 2015, στο ερώτημα που θέτει ο ίδιος στον εαυτό του αν «είστε υπέρ ή εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων» (και αφού ξεκαθαρίζει, επίσης μόνος του, «ας μιλάμε για ιδιωτικοποιήσεις για να ξέρουμε τι λέμε...»), η απάντησή του είναι «εξαρτάται». Και συνεχίζει: «Αν μου θέσεις το ερώτημα τι θέλουμε να κάνουμε με τους σιδηροδρόμους, θα σου απαντήσω ευθαρσώς ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα ως ελληνικό κράτος να κάνουμε τις επενδύσεις που είναι απαραίτητες, οπότε η είσοδος ιδιωτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη για να μπορέσει η Ελλάδα να πάει από τον 19ο στον 21ο αιώνα».
Καθώς φαίνεται, το ίδιο ακριβώς πράγμα που το 2015 ήταν «ιδιωτικοποίηση, για να ξέρουμε τι λέμε», το 2023 έγινε «διατήρηση του ενιαίου και δημόσιου ΟΣΕ». Μαγεία...
* Αναδημοσιεύεται από το «902.gr»