Τετάρτη 2 Οχτώβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Συνεχίζονται τα προβλήματα με το Μετρό

Παρά τους πανηγυρισμούς και τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ότι στις 30 Νοέμβρη θα τεθεί σε λειτουργία το Μετρό της Θεσσαλονίκης, τις διάφορες φιέστες για τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης που αλλάζει, αλλά και τις φιέστες για το ενιαίο εισιτήριο που θα ισχύει για τις μετακινήσεις σε Μετρό και ΟΑΣΘ, φαίνεται ότι τα προβλήματα συνεχίζονται. Αυτήν τη φορά με αφορμή τα εισιτήρια και τις «έξυπνες» κάρτες.

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος είναι αρμόδιος για την προμήθεια και διάθεση των εισιτηρίων, έχει ήδη στα χέρια του 2 εκατ. εισιτήρια τα οποία μπορούν να επαναφορτιστούν έως περίπου 7 φορές, καθώς και 200.000 «έξυπνες» κάρτες απεριορίστων διαδρομών οι οποίες επιδέχονται πολλές επαναφορτίσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα, τα προϊόντα αυτά είναι ακατάλληλα για χρήση στο Μετρό. Οι «έξυπνες» κάρτες διαθέτουν μικρή χωρητικότητα (4Κ) με αποτέλεσμα να μη χωρούν τις αναγκαίες πληροφορίες ενός «έξυπνου» ηλεκτρονικού εισιτηρίου, για το οποίο απαιτείται μεγαλύτερη μνήμη (από 5Κ έως 8Κ).

Επιπλέον γίνεται αναφορά στο εγχείρημα του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου για χρήση σε Μετρό και αστικά λεωφορεία, ζήτημα που φαίνεται να είναι στον «αέρα». Και αναφέρεται το ενδεχόμενο δωρεάν λειτουργίας του Μετρό για τις πρώτες βδομάδες, έως ότου ετοιμαστούν τα εισιτήρια και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Καθησυχαστικός προσπαθεί να εμφανισθεί ο ΟΣΕΘ και διαβεβαιώνει ότι «στις 30 Νοεμβρίου, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπουν στο Μετρό, χρησιμοποιώντας "έξυπνες κάρτες" και "ηλεκτρονικό εισιτήριο", υπηρεσίες που θα σηματοδοτήσουν την ψηφιακή μετάβαση στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης». Αναφέρει ότι «τα 2 εκατ. επαναφορτιζόμενα εισιτήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα μηχανήματα που προμηθεύτηκε ο ΟΣΕΘ που τοποθετούνται και στο Μετρό» και ότι «οι 200.000 κάρτες 4Κ αν και χαμηλού λογισμικού σχεδιασμού δύναται να χρησιμοποιηθούν σε μηχανήματα του ΟΣΕΘ».

Σε κάθε περίπτωση μένει να φανεί, χωρίς να αποκλείεται η λειτουργία του Μετρό να ξεκινήσει με πιθανές διεκδικήσεις αποζημιώσεων από τον ιδιώτη ανάδοχο της λειτουργίας του, που για άλλη μια φορά θα κληθεί να πληρώσει ακριβά ο λαός...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ