Εκλεισε το σχολείο λόγω κινδύνου τραυματισμού μαθητών και εκπαιδευτικών
Κλειστό παραμένει από την Παρασκευή το Γυμνάσιο Βάρδας Ηλείας, λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από την πτώση υλικών μόνωσης μαζί με μεταλλικά καρφιά στήριξής της στο προαύλιό του και ενώ το εκπαιδευτικό ίδρυμα ήταν εν λειτουργία!
Το περιστατικό σημειώθηκε την Πέμπτη από τον δυνατό άνεμο που έπνεε στην περιοχή, ο οποίος είχε ως αποτέλεσμα να ξηλωθεί η ήδη προβληματική μόνωση της ταράτσας του σχολείου, σκίζοντας μονωτικό πανί που ήταν καρφωμένο με μεταλλικά καρφιά, τα οποία κατέληξαν στο προαύλιο!
Ευτυχώς το συμβάν σημειώθηκε εν ώρα μαθήματος και όχι διαλείμματος, όπου θα μπορούσε να έχει προκαλέσει τραυματισμό μαθητών ή εκπαιδευτικών, γεγονός που δείχνει ότι καθημερινά παραμονεύουν παντού «κοιλάδες των Τεμπών».
Οπως ήταν φυσικό προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση στους πάνω από 120 μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, αφού από καθαρή τύχη δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός ή πιο σοβαρό περιστατικό. Αποτέλεσμα ήταν το σχολείο να μη λειτουργήσει την Παρασκευή, ενώ στον χώρο βρέθηκε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστασίου.
Οπως καταγγέλθηκε, τα προβλήματα στο σχολικό συγκρότημα δεν είναι «καινούργια», χρονίζουν και αφορούν όχι μόνο τη συντήρηση στη μόνωση, που δεν έγινε ποτέ, παρά και τα αιτήματα του σχολείου, αλλά και τη συνολική του κατάσταση, με ξεγυμνωμένα σίδερα σε κολόνες και άλλα κτιριακά ζητήματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι φθαρμένοι εξωτερικοί τοίχοι, που κρέμονται πάνω από τα κεφάλια μαθητών και καθηγητών, με ό,τι κινδύνους αυτό δημιουργεί ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Τονίστηκε επίσης ότι οι επισκευές θα έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί από καιρό, σε ζητήματα για τα οποία έχει ενημερωθεί και ο δήμος Ανδραβίδας - Κυλλήνης διαχρονικά, χωρίς να έχει γίνει μέχρι σήμερα κάποια ουσιαστική παρέμβαση. Επιπλέον, τη μη πραγματοποίηση επισκευών δυσκολεύει ακόμα περισσότερο η έλλειψη σχολικής επιτροπής (για δήμους με λιγότερα από 100 σχολικά συγκροτήματα), μέτρο που υλοποιείται από την αρχή της σχολικής χρονιάς, στην κατεύθυνση συνολικής μείωσης των κονδυλίων για τις ανάγκες της Παιδείας.