Τρίτη 22 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 40
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Εγκληματικές ευθύνες στην εθνική καρμανιόλα

Εφτά ανθρώπινες ζωές είναι το βαρύ τίμημα στο βωμό του κέρδους, που έχει στηθεί τα τελευταία χρόνια στον άξονα της νέας Εθνικής οδού

Η ζοφερή πραγματικότητα των ελληνικών δρόμων και της ασφάλειας των συγκοινωνιών αποκαλύφθηκε την Κυριακή το απόγευμα, στο 206ο χιλιόμετρο του εθνικού δρόμου Αθήνας - Λαμίας, διαψεύδοντας τις φανταχτερές κυβερνητικές διαφημίσεις, που επιχειρούν, προεκλογικά, να κάνουν το μαύρο - άσπρο.

Οι εφτά ανθρώπινες ζωές, που χάθηκαν μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου και οι 28 τραυματίες που έζησαν τον εφιάλτη της πολλαπλής σύγκρουσης και βγήκαν ζωντανοί μέσα από τις άμορφες μάζες των σιδερικών, είναι το βαρύ τίμημα στο βωμό του κέρδους, που έχει στηθεί τα τελευταία χρόνια στον άξονα της νέας εθνικής οδού, αλλά και στην ελαφρότητα, με την οποία αντιμετωπίζεται από το κράτος και την κοινωνία η μάστιγα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας. Τα θύματα της πολύνεκρης τραγωδίας αναζητούν ενόχους, αλλά είναι βέβαιο ότι οι πραγματικοί υπαίτιοι δε θα πληρώσουν ποτέ για τις εγκληματικές τους παραλείψεις και αμέλειες.

Η Τροχαία ανακοίνωσε ότι το πολύνεκρο δυστύχημα σημειώθηκε, όταν η νταλίκα που οδηγούσε ο 37χρονος Αλέξης Πεχλιβανίδης μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος και ακολούθησε καραμπόλα πέντε αυτοκινήτων. Ηταν, όμως, μόνο αυτό; Δεν ήταν και η ολιγωρία των κρατικών υπηρεσιών να προχωρήσουν με γοργότερους ρυθμούς τα έργα από τον Αγιο Κωνσταντίνο έως την Πελασγία; Δεν ευθύνονται οι υπηρεσίες της Τροχαίας της περιοχής, που αδυνατούν να αστυνομεύσουν τα επικίνδυνα κομμάτια του εθνικού δικτύου, με αποτέλεσμα να σημειώνονται συχνά θανατηφόρα τροχαία, ακόμα κι όταν ο δρόμος δεν παρουσιάζει προβλήματα, επειδή υπάρχουν ασυνείδητοι οδηγοί που αδιαφορούν για την ανθρώπινη ζωή; Μέχρι πότε θα ανέχεται η κοινωνία τον περιορισμό των ευθυνών στους φυσικούς αυτουργούς των τροχαίων, που βυθίζουν στο πένθος δεκάδες χιλιάδες οικογένειες κάθε χρόνο;

Φοβερός απολογισμός

Ο απολογισμός του τροχαίου, όπως και άλλων σφοδρών συγκρούσεων ή μεμονωμένων ατυχημάτων στην ίδια περιοχή (έκρηξη βυτίου καυσίμων στον Αγιο Κωνσταντίνο το καλοκαίρι κλπ.) είναι φοβερός. Επιτόπου σκοτώθηκαν οι τρεις από τους πέντε οδηγούς των αυτοκινήτων που συγκρούστηκαν και τέσσερις ανυποψίαστοι επιβάτες. Πρόκειται για τους οδηγούς Γεώργιο Νιφόρα 43 χρόνων (ΙΧΕ), τον Ευάγγελο Βονικάκη (πρόεδρο του Ποδηλατικού Συλλόγου Βόλου που οδηγούσε το ΙΧ του), τον οδηγό του τουριστικού λεωφορείου Γεώργιο Τσέα 56 χρονών και τους επιβάτες Τηλέμαχο Ντίνα, 61 χρονών, την Ευαγγελία Τσέα 45 χρόνων και δυο επιβάτες του λεωφορείου, που ήταν μέχρι και χτες αγνώστων στοιχείων, είτε επειδή είναι αλλοδαποί και δεν τους αναζητά κανένας, είτε επειδή οι δικοί τους δεν ξέρουν ότι είναι νεκροί! Στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και στο «Ασκληπιείο» Βούλας νοσηλεύονται σοβαρά τραυματισμένοι οι Αικατερίνη Παντελίδου 44 χρονών, Ευγενία Τρισκογιάννη 70 χρονών, Σωκράτης Παντελίδης 53 χρόνων, Αννα Ζαχαριάδου 48 χρονών, Ηλίας Τσιακωβής 17 χρόνων, Χρήστος Παλάτσος και Δημήτρης Βούλγαρης 43 χρονών.

Οι περισσότεροι τραυματίες επέβαιναν στο λεωφορείο και είναι υπάλληλοι της Εθνικής Τράπεζας, οι οποίοι επέστρεφαν από σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη. Ο οδηγός του λεωφορείου δεν πρόλαβε να αντιδράσει, όταν η νταλίκα από το αντίθετο ρεύμα βρέθηκε μπροστά του. Ο δρόμος δεν είχε διάζωμα ούτε κιγκλιδώματα, με αποτέλεσμα η νταλίκα να συγκρουστεί μετωπικά με το λεωφορείο και να το παρασύρει στη συνέχεια έξω από τα οδόστρωμα. Ακολούθησαν οι συγκρούσεις με τρία διερχόμενα ΙΧ αυτοκίνητα, μέσα σε ένα πραγματικό σκηνικό τρόμου και φρίκης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ