Ο υπουργός όχι μόνο επιβεβαίωσε ότι αυτή τη στιγμή το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας επεξεργάζεται μέτρα για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών των εφοπλιστών μέχρι και 50%, αλλά προκαλώντας τους ναυτεργάτες εν ενεργεία και συνταξιούχους ανέφερε: «Ακόμα και αν μειώναμε στο 50% τις ασφαλιστικές εισφορές των πλοιοκτητών, η επιβάρυνση στο ΝΑΤ είναι πολύ μικρή σε σχέση με τις αυξήσεις που δώσαμε πρόσφατα των οποίων η επιβάρυνση φτάνει τα 130 δισ. δραχμές, ενώ η επιβάρυνση (σ.σ την οποία θα πληρώσουν οι Ελληνες εργαζόμενοι) από τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών των εφοπλιστών δεν ξεπερνάει τα 5 δισ.»!
Ομως το σκάνδαλο δεν έχει όρια. Η κυβέρνηση μειώνει τις ασφαλιστικές εισφορές των εφοπλιστών, όταν το ΝΑΤ είναι τόσο «πατωμένο» από τα ελλείμματα, ώστε όχι μόνο να καθίστανται επισφαλείς ακόμα και αυτές οι πενιχρές αυξήσεις στις ναυτεργατικές συντάξεις, που έχει υποσχεθεί να δώσει η κυβέρνηση, αλλά και η ίδια η πληρωμή των συντάξεων! Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους: Η κρατική επιχορήγηση για το ΝΑΤ το 2002 ανέρχεται στα 469.550.000 ευρώ, ενώ ο προϋπολογισμός του ΝΑΤ για το 2002 καθορίζει την κρατική επιχορήγηση στα 493.170.000 ευρώ. Η διαφορά που προκύπτει ύψους 59.760.865,33 ευρώ θα καλυφθεί ως προκαταβολή από την κρατική επιχορήγηση προς το ΝΑΤ του 2003! Και όχι μόνο αυτό. Αν στη διαφορά αυτή - που θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του 2003 - προστεθούν τα 62.000.000 ευρώ, που θα καταβληθούν για την αναπροσαρμογή των συντάξεων στο 62,6%, σύμφωνα με το σχετικό νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό των ναυτεργατών, τότε μιλάμε για ένα επιπρόσθετο έλλειμμα 124.760.865,33 ευρώ για το 2003 και αυτό χωρίς να υπολογίζεται η δαπάνη για την αναπροσαρμογή των επικουρικών συντάξεων!