Τετάρτη 7 Μάη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΚΕ
Παγίδα θανάτου το «πέταλο» του Μαλιακού

Μέτρα για τη μετατροπή του σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο ζητά με Επίκαιρη Ερώτηση ο βουλευτής Ν. Γκατζής. Με τσιγκουνιά ακόμη και στα «θα» απαντά η κυβέρνηση...

Ενα από τα πολλά πολύνεκρα δυστυχήματα στο «πέταλο» του Μαλιακού

Eurokinissi

Ενα από τα πολλά πολύνεκρα δυστυχήματα στο «πέταλο» του Μαλιακού
Τη μετατροπή του φονικού «πετάλου» του Μαλιακού σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο ζητά ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε προχτές και απευθύνεται στην υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Β. Παπανδρέου.

Το ζήτημα της επικινδυνότητας εξαιτίας της έλλειψης μέτρων οδικής ασφάλειας στην Παλιά Εθνική Οδό - ιδιαίτερα σε τμήματα που διέρχονται από το Νομό Φθιώτιδας και συγκεκριμένα στο φονικό «πέταλο» του Μαλιακού - είναι παλιό, τονίζει ο βουλευτής του ΚΚΕ, όμως πάντα στην επικαιρότητα εξαιτίας των συχνών τροχαίων ατυχημάτων. Οι διασταυρώσεις επί της Παλιάς Εθνικής Οδού αποτελούν παγίδες θανάτου, αφού δεν υπάρχει σήμανση, φωτισμός και οι στροφές είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες. Αν και υπάρχει χώρος - εκατέρωθεν του δρόμου είναι χωράφια - για την κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα τίποτα.

Παρά τις υποσχέσεις της κυβέρνησης και στη Βουλή κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης του ΚΚΕ, το 2001, για την αντιμετώπιση του προβλήματος, αλλά και τη διάθεση δισεκατομμυρίων δραχμών, μέχρι σήμερα ουσιαστικά δεν έχει γίνει καμιά διορθωτική παρέμβαση στις παραπάνω διασταυρώσεις, ενώ η κατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος του ΠΑΘΕ δεν έχει προχωρήσει.

Αίτημα των φορέων, κυρίως του Νομού Φθιώτιδας - επισημαίνει ο βουλευτής του ΚΚΕ - είναι να επισπευστούν και να ελαχιστοποιηθούν όλες οι διαδικασίες και οι μελέτες των έργων, ώστε επιτέλους να αρχίσει η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου.

Και ο Ν. Γκατζής απευθυνόμενος, τέλος, προς την υπουργό ΠΕΧΩΔΕ ερωτά: Δεδομένου ότι δεκάδες είναι τα θύματα που έχουν πληρώσει με τη ζωή τους ή τη σωματική τους ακεραιότητα την έλλειψη μέτρων οδικής ασφάλειας στο συγκεκριμένο δρόμο και είναι ζήτημα το οποίο ενδιαφέρει όχι μόνον τους κατοίκους του Νομού Φθιώτιδας, αλλά και όσους διέρχονται από το φονικό «πέταλο» του Μαλιακού, πότε επιτέλους θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του συγκεκριμένου τμήματος του ΠΑΘΕ; Και έως τότε τι μέτρα θα παρθούν για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων στις συγκεκριμένες διασταυρώσεις-παγίδες;

Το ΥΠΕΧΩΔΕ απαντά με νέα «θα»

Το ΥΠΕΧΩΔΕ, στο μεταξύ, με χτεσινή ανακοίνωσή του σπεύδει να δώσει νέες υποσχέσεις για την αναβάθμιση - όχι ολόκληρου, αλλά τμημάτων - του «πετάλου» του Μαλιακού. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε ότι με απόφαση της υπουργού Β. Παπανδρέου εγκρίθηκε πίστωση 109.757.000 ευρώ για να δημοπρατηθεί η κατασκευή τμημάτων του «πετάλου» του Μαλιακού συνολικού μήκους 17,3 χιλιομέτρων.

Τα τμήματα αυτά είναι από ανισόπεδο κόμβο Θερμοπυλών μέχρι νέα κοίτη Σπερχειού και από κόμβο Ροδίτσας μέχρι ανισόπεδο κόμβο Αγίας Μαρίνας. Επίσης εξαγγέλλεται η κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων και συγκεκριμένα ο πρώτος θα συνδέει τον ΠΑΘΕ με την περιοχή του Μπράλλου, ο δεύτερος τον ΠΑΘΕ με την Ανθήλη και ο τρίτος τον ΠΑΘΕ με την περιοχή της Στυλίδας, τους εκατέρωθεν οικισμούς και τη Βιομηχανική Ζώνη Λαμίας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ