Χωρίς μεγάλες ελπίδες για αξιόλογη αναθέρμανση του τζίρου τους, με δεδομένο ότι τα λαϊκά εισοδήματα δε «συγκινούνται» ακόμα και από τα δελεαστικότερα ποσοστά έκπτωσης, ετοιμάζουν οι έμποροι τις βιτρίνες των καταστημάτων τους για τις θερινές εκπτώσεις που αρχίζουν στις 7 Ιούλη και θα τελειώσουν στις 30 Αυγούστου. Η εμπειρία των τελευταίων χρόνων είναι τέτοια που οι έμποροι δεν τρέφουν ελπίδες για αλλαγή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί στην αγορά. Η συνεχής πτώση του τζίρου τους (εξαιτίας της αδυναμίας των εργαζόμενων να διαθέσουν μέρος του εισοδήματός τους σε καταναλωτικές αγορές) και η παράλληλη μετατόπιση του τζίρου στα μεγάλα μαγαζιά (έχουν «το μαχαίρι και το πεπόνι» να αποσπούν τον όποιο τζίρο πραγματοποιείται στην αγορά με μια σειρά μεθόδους που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μικρέμποροι) είναι μια πορεία που δεν ανατρέπεται στις εφτά βδομάδες των εκπτώσεων. Εξάλλου, ακόμα κι αυτές οι αγορές των εντελώς απαραίτητων που πραγματοποιούν οι καταναλωτές δεν κάνουν τέτοιο τζίρο που να μπορεί να ανακουφίσει τους εμπόρους από το συσσωρευμένο αρνητικό αποτέλεσμα όλου του προηγούμενου διαστήματος.
Το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στην περίοδο των εκπτώσεων, κυρίως όσον αφορά στη χρήση πιστωτικών καρτών.
Μεταξύ άλλων το ΙΝΚΑ: