Πέρα απ' αυτό, όμως, υπάρχει ένα πιο ουσιαστικό ζήτημα. Η αγορανομική διάταξη την οποία υποστηρίζει ότι εφαρμόζει κατά γράμμα η εταιρία δεν είναι τέτοια που να περιορίζει την υψηλή κερδοφορία της. Αρκεί να υπενθυμίσουμε ότι η τιμή, π.χ., του 1,50 ευρώ στον ελληνικό καφέ (ούτε λίγο-ούτε πολύ ένα πεντακοσάρικο, για να θυμηθούμε τις αντιστοιχίες με τις δραχμές) δε συνιστά δα και ...φτήνια. Το ίδιο συμβαίνει και με το ποσοστό κέρδους του 45% στα τυποποιημένα σνακ. Εξάλλου, η υποχρεωτικότητα των τιμών αυτών ως ανώτατων επιβάλλεται μόνο για την πώληση σε διερχόμενους πελάτες και όχι σε καθήμενους. Επομένως, οι επιχειρήσεις τύπου «Everest», που δραστηριοποιούνται σε τέτοια σημεία πώλησης, δεν έχουν και λόγους να μην εφαρμόζουν τέτοιες διατάξεις που τελικά είναι λίγο-πολύ κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους.