Πέμπτη 9 Δεκέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Λαός και Κολωνάκι...

«

Φυτεύτηκαν 11.000 δέντρα. Φτιάχτηκαν 2.000 προσόψεις κτιρίων. Ασφαλτοστρώθηκαν 250 χιλιόμετρα δρόμων. Εγιναν πολιτιστικές εκδηλώσεις. Βελτιώθηκε η εικόνα της πόλης». Τα παραπάνω αποτελούν μερικά από τα βασικά επιχειρήματα της διοίκησης του Δήμου Αθηναίων για να πείσει ότι η εικόνα της πόλης βελτιώθηκε το 2004. Και έπεσαν στο τραπέζι της συζήτησης που έγινε πριν λίγες μέρες στο Δημοτικό Συμβούλιο, με θέμα τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου για το 2005. Η Ντόρα Μπακογιάννη επιχείρησε να πείσει πως το έργο της διοίκησης και για το 2005 θα είναι «ένα μεγάλο έργο που βελτιώνει τη ζωή των κατοίκων της πόλης», που «προβάλλει την Αθήνα» και πως είναι...«το μεγαλύτερο πρόγραμμα επενδύσεων και έργων που έγινε ποτέ στην πόλη των Αθηνών»...

* * *

Το ερώτημα, όμως, είναι ποιο μέρος της πόλης βελτιώθηκε; Για ποιους έγιναν οι επενδύσεις του 2004 και για ποιους θα γίνουν εκείνες για το 2005; Η εικόνα που βελτιώθηκε βρίσκεται - όπως παρατήρησε και ο επικεφαλής της «Συμπαράταξης» για την Αθήνα, Σπύρος Χαλβατζής - στο κέντρο της Αθήνας. Το Κολωνάκι, η Βουλή, το Ζάππειο, το ιστορικό κέντρο, άλλαξαν όψη, κύρια με τα Ολυμπιακά έργα. Υπάρχει όμως και η άλλη όψη.

* * *

«

Είμαστε "θαμμένοι" στο τσιμέντο και τα σκουπίδια», έλεγαν πριν μερικές μέρες στο «Ρ» οι κάτοικοι στο Μαρκόνι. Μια γειτονιά που βρίσκεται λίγα μέτρα από το κέντρο της... «φωτοστολισμένης» Αθήνας. Λίγο πιο κει, στο Μεταξουργείο τα παιδιά προσπαθούν να βρουν μια μικρή ανάσα ελεύθερου χώρου για να παίξουν λίγη μπάλα... Στην Κυψέλη και στο Παγκράτι σε κάθε κάτοικο αντιστοιχεί μόλις μισό τετραγωνικό μέτρο ελεύθερου χώρου, ενώ το πράσινο είναι άγνωστη λέξη γι' αυτούς...

* * *

Τα λόγια της δημάρχου δεν αφορούν τους εργαζόμενους της πρωτεύουσας. Τους ανθρώπους του μόχθου, τη νεολαία, τις υποβαθμισμένες συνοικίες της πόλης. Αντιθέτως, αφορούν τις περιοχές όπου φιλοξενούνται μεγάλα πολυκαταστήματα και διεθνείς φίρμες. Εκεί, όπου η Δημοτική Αρχή φροντίζει να δημιουργεί το κατάλληλο «περιβάλλον» για να προσελκύονται πελάτες για λογαριασμό των πολυεθνικών... Για τέτοιες επενδύσεις και τέτοια ποιότητα ζωής μιλάνε...


Κ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ