Πέμπτη 18 Μάη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΗΛΠΑΠ
Επικίνδυνη η εναλλαγή οδηγών σε διαφορετικούς τύπους τρόλεϊ

Να σταματήσει η εναλλαγή οδηγών από τα παλιά τρόλεϊ στα σύγχρονα, ώστε να πάψει να είναι επικίνδυνη η οδήγηση, ζητούν οι εκπρόσωποι της Ενωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, οι οποίοι διατυπώνουν και μια σειρά ερωτήματα για την παραλαβή των νέων τρόλεϊ και τα προβλήματα που παρουσιάζουν.

Σε ανακοίνωσή τους, επισημαίνουν ότι η εναλλαγή οδηγών από τον ένα τύπο στον άλλο, καθιστά επικίνδυνη την οδήγηση για το επιβατικό κοινό, τους ίδιους τους εργαζόμενους, αλλά και τους πεζούς και τα διερχόμενα οχήματα, επειδή ο κάθε τύπος απαιτεί διαφορετικό χειρισμό και συγκεκριμένα τα παλιά τρόλεϊ, τα ρώσικα, έχουν το φρένο αριστερά, ενώ τα καινούρια, της ΕΛΒΟ και της ολλανδικής εταιρίας «Βανχούλ», δεξιά. Ετσι, η εναλλαγή οδηγών σε διαφορετικούς τύπους τρόλεϊ έχει γίνει στο παρελθόν η αιτία για την πρόκληση τροχαίων, με ανθρώπινα θύματα και υλικές ζημιές.

Οι εκπρόσωποι της Ενωσης ζητούν να μην οδηγούν στο εξής οι εργαζόμενοι τη μια μέρα παλιό τρόλεϊ και την άλλη καινούριο, προειδοποιώντας ότι σε αντίθετη περίπτωση θα αντιδράσουν με κάθε μέσο και τρόπο, προκειμένου να υπερασπιστούν την ασφάλεια των επιβατών, των πολιτών, αλλά και το καλώς εννοούμενο συμφέρον του οργανισμού και των εργαζομένων σ' αυτόν.

Με άλλη ανακοίνωσή τους οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα τρόλεϊ, ζητούν να μάθουν: Πόσα τρόλεϊ έπρεπε να είχαν παραδώσει και πότε οι δύο προμηθεύτριες εταιρίες ΕΛΒΟ και «Σφακιανάκης». Ποιες και πόσες αλλαγές έγιναν από τις προδιαγραφές που πρόβλεπαν οι συμβάσεις. Πόσες απ' αυτές έγιναν δεκτές και για ποιο λόγο. Πόσα τρόλεϊ παρουσίασαν βλάβες και ποιες, καθώς, επίσης, πόσα από τα τρόλεϊ αυτά και για πόσο διάστημα έμειναν ακινητοποιημένα, λόγω βλαβών. Ποια και πόσα τρόλεϊ πήραν φωτιά και από ποια αιτία. Ποιες και πόσες ποινικές ρήτρες έχουν επιβληθεί και για ποιο λόγο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ