Την κατεύθυνση της ΕΕ που θέλει την πρωτεύουσα να αναπτύσσεται ως κέντρο παροχής υπηρεσιών, που θα εξυπηρετεί τις δραστηριότητες του κεφαλαίου, υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής.
Το πρόγραμμα τουριστικής ανάπτυξης του Λεκανοπεδίου, που παρουσίασε χτες ο γενικός γραμματέας Περιφέρειας Αττικής, Χ. Μανιάτης, έχει το σαφή στόχο να γίνει ελκυστική η Αττική για την ανάπτυξη συνεδρίων που - όπως ειπώθηκε - θα επιδράσει ευνοϊκά σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Η άποψη αυτή συνηγορεί στις μέχρι τώρα πολιτικές που επιθυμούν ένα κέντρο ελκυστικό για το κεφάλαιο και τους επισκέπτες, όχι όμως και για τους κατοίκους του.
Στην κατεύθυνση αυτή ο Χ. Μανιάτης ανακοίνωσε χτες την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας τόσο για τους ξένους επισκέπτες και τις εταιρίες που διοργανώνουν συνέδρια, όσο και για τους Ελληνες. Το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στα 7 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει φυλλάδια και διαφημιστικά σποτ που ήδη προβάλλονται σε Βρετανία και Γερμανία. Το Μάη θα ξεκινήσει η ενημέρωση των Ελλήνων με τίτλο «Γνωρίστε την Αττική που δεν ξέρετε». Μάλιστα, η καμπάνια ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρία, θεωρώντας η Περιφέρεια πως η επιτυχία που δεν έφερε η θερινή περίοδος των Ολυμπιακών Αγώνων οφειλόταν στην έλλειψη ενός «marketing plan» (σ.σ. επιχειρησιακού προγράμματος)...