«Χίλιοι (1.000!!!) άνθρωποι αλλοτρίου θρησκεύματος, άλλης ράτσας (!) κι ενδεχομένως απλώς μελαμψοί έπεσαν και πέφτουν θύματα βίας και εξευτελισμών, προπηλακισμών και ξυλοδαρμών στη Βρετανία κάθε βδομάδα μετά τις επιθέσεις στο Λονδίνο».
Η καλύβα του μπαρμπα - Θωμά ξαναγράφεται με όρους υστεροκαπιταλιστικού 21ου αιώνα και σύμβολο έναν εργάτη Βραζιλιάνο, που χάθηκε σε δευτερόλεπτα από αστυνομικές σφαίρες στο όνομα του ...αντιτρομοκρατικού ντελίριουμ.
Είναι οι ίδιοι δημοσιολογούντες, κονδυλοφόροι και πολιτικοί περιοδεύοντες που έτρεμαν στην ιδέα ότι το ΠΑΜΕ κατάφερε και κρέμασε στον Παρθενώνα, παρά τα μέτρα ασφαλείας των μιζαδόρων της τρομο-λαγνείας, εκείνο το αείμνηστο γιγάντιο πανό προσδιορίζοντας τον εχθρό και στέλνοντάς τον στο σπίτι του.
Είναι οι ίδιοι, οι πάντα ταξικώς και πολιτισμικώς ασυγκίνητοι απέναντι στα 1.000 θύματα τη βδομάδα, δηλαδή 4.000 άνθρωποι το μήνα. Θύματα ρατσιστικοθρησκευτικών επιθέσεων, θύματα μιας ραγδαία εκφοβιζόμενης και εκφασιζόμενης δυτικής (;) κοινωνίας αυτοί οι πολίτες με το χάλκινο δέρμα, το μάτι κάρβουνο να καίει στην απελπισία μιας συνεχούς άμυνας κι έναν Μωάμεθ ή έναν Βούδα να παίζει το αλεξικέραυνο σε κατανυκτικές παραμυθίες μισοκατεστραμμένων ζωών.
Είναι οι ίδιοι ρατσιστές, καλά κρυμμένοι ως τέτοιοι πίσω από την πατίνα της συμβατικής με το σύστημα πορείας τους, που εκφράζουν χυδαία την απορία που ακούγεται ως βεβαιότητα ότι «οι ισλαμιστές εξτρεμιστές δε χτυπάνε την Ελλάδα».
Και δεν τολμούν να σκεφτούν καν ότι ένα τέτοιο πανό «Killers go home» με σαφή αντιιμπεριαλιστικό, αντικαπιταλιστικό, αντιαμερικανικό παραλήπτη εκφράζει έναν ολόκληρο λαό. Κι όταν αναρτάται σ' έναν Παρθενώνα, σύμβολο αναγνωρίσιμο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, όχι απλώς δε διώχνει τουρίστες, όχι απλώς «δεν κάνει τη χώρα ρεζίλι», αλλά της δίνει εκείνη τη συνολική λαϊκή δύναμη και σοφία που λειτουργεί ως αλεξικέραυνο στην απελπισία, την τρομοκρατία και τα συμφέροντα που αυτή έστω κι άκουσα, υπηρετεί...