Τετάρτη 12 Οχτώβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο σκηνικό στο εμπόριο «πολιτισμού»

Ο όμιλος «Γερμανός» με μια νέα εταιρία εισβάλει στη λιανική πώληση - στον ίδιο χώρο - προϊόντων τεχνολογίας, μουσικής και βιβλίων

Ανεξάρτητα από την κυβερνητική «φιλολογία» για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, τις οποίες δήθεν στηρίζει με την πολιτική της, η πραγματικότητα δείχνει ότι οι ισχυροί γίνονται ισχυρότεροι και οι μικροί μικρότεροι, μέχρις... εξαφανίσεως!

Με μια επένδυση 3 εκατ. ευρώ, η ανώνυμη εταιρία PUBLICWORLD [(«ΠάμπλικΓουόρλντ») στην οποία συμμετέχει κατά 60% η εταιρία MULTIRAMA («Μουλτιράμα») και κατά 40% ο Π. Γερμανός] στοχεύει στην ανάπτυξη μεγάλων καταστημάτων σε κομβικά σημεία μεγάλων πόλεων, όπου θα συνδυάζεται η προσφορά προϊόντων νέας τεχνολογίας, CD και βιβλίων. Το πρώτο κατάστημα θα λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη στο εμπορικό κέντρο MEDITERREANEAN COSMOS («Μεντιτεράνιαν Κόσμος») και το δεύτερο στην Αθήνα μέσα στο 2006 σε ένα χώρο 5.000 τ.μ. στο Σύνταγμα!

Στη χτεσινή παρουσίαση του νέου επιχειρηματικού σχεδίου, οι υπεύθυνοι της εταιρίας θέλησαν να συνδέσουν την εμπορική τους δραστηριότητα με την... πολιτισμική προσφορά, αναγορεύοντας την κατανάλωση σε πνευματικό αγαθό! «Ο μοναδικός τρόπος παρουσίασης και λειτουργίας του καταστήματος στοχεύει στο να κάνει προσβάσιμο το σύγχρονο πολιτισμό σε όλους. Με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής στα Publik («Πάμπλικ» - όπως θα ονομάζονται τα καταστήματα) θα μπορεί να βιώσει τα οφέλη του σύγχρονου πολιτισμού», είπε χαρακτηριστικά ο εμπορικός διευθυντής της εταιρίας, Α. Γεροντόπουλος.

Η δράση της νέας εταιρίας, σε συνδυασμό και με την αναμενόμενη έλευση στην Ελλάδα πολυεθνικών στο χώρο της εμπορίας βιβλίου και οπτικοακουστικών προϊόντων, είναι προφανές ότι θα πιέσει αφόρητα κάθε επιμέρους ανάλογη δραστηριότητα από αυτοαπασχολούμενους, μικρούς επαγγελματίες, οι οποίοι ήδη έχουν εγκαταλείψει το χώρο των CD. Ταυτόχρονα αναμένεται να αγριέψει και ο ανταγωνισμός, καθώς στον ίδιο χώρο εμπλέκονται, ιδίως στον τομέα των CD και των βιβλίων, εκδοτικοί οίκοι με δικούς τους «πολυχώρους», αλλά και τα σούπερ μάρκετ, που βλέπουν τους τζίρους από την πώληση τέτοιων ειδών να αυξάνονται σημαντικά και σταθερά.

Η νέα επιχείρηση θα προωθεί περισσότερους από 3.500 κωδικούς, τουλάχιστον 120 κατασκευαστών, προϊόντων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες και την επικοινωνία. Θα καλύπτουν όλο το φάσμα γύρω από την εικόνα και τον ήχο, ενώ θα διαθέτουν δεκάδες χιλιάδες τίτλους βιβλίων και δίσκους CD και DVD! Οι δυνατότητες αυτής, αλλά και των άλλων εταιριών με ανάλογο αντικείμενο, να προβάλλουν και να προωθούν συγκεκριμένα πολιτιστικά «προϊόντα», αποτελούν ένα ακόμη «βήμα» στην επιχείρηση επιβολής της πολιτιστικής «ομογενοποίησης». Είναι χαρακτηριστικό ότι όχι μόνο θα γίνονται προτάσεις προς το αναγνωστικό κοινό, αλλά και εκδηλώσεις παρουσίασης συγγραφέων. Και όλα αυτά από τον όμιλο «Γερμανός» που σαν γενικό αντικείμενο έχει την παροχή υπηρεσιών στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, αλλά πλέον μετατρέπεται σε μια «πολυεταιρία».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ