Να καλυφθεί από το δημόσιο και να μη μετακυλιστεί στις πλάτες των δημοτών το οικονομικό βάρος της λειτουργίας των μικρών λεωφορείων (mini bus) μέσω της ανταποδοτικής πολιτικής, που ακολουθεί η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, απαίτησε ο δημοτικός σύμβουλος Αγάπιος Σαχίνης, υποψήφιος δήμαρχος με τη «ΘεσσαλοΝΙΚΗ ΤΩΡΑ», κατά την προχτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Χαρακτήρισε, επίσης, αποσπασματική την ενέργεια αυτή καθώς δεν εντάσσεται σε μία συνολική κυκλοφοριακή παρέμβαση για την αντιμετώπιση του συγκοινωνιακού προβλήματος.
Διευκρινίζεται ότι η διοίκηση του δήμου ενέκρινε κατά πλειοψηφία (ΝΔ και ένα μέρος του ΠΑΣΟΚ) τη συγκοινωνιακή μελέτη για σύνδεση των περιφερειακών χώρων στάθμευσης και του κέντρου της πόλης με τα μικρά λεωφορεία, χωρίς να λέει από πού θα χρηματοδοτηθεί το έργο. Η λειτουργία θα γίνει με μίσθωση 6 μικρών λεωφορείων μετά από διεθνή διαγωνισμό. Ο προϋπολογισμός για τα 4 πρώτα χρόνια είναι 1.824.000,00 ευρώ με ΦΠΑ και διάθεση πίστωσης 152.000,00 ευρώ με ΦΠΑ για το έτος 2006. Θα εξυπηρετούν δωρεάν το επιβατηγό κοινό στις οδούς Εγνατία, Τσιμισκή, Μητροπόλεως.
Η «ΘεσσαλοΝΙΚΗ ΤΩΡΑ» καταψήφισε την εισήγηση της διοίκησης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις της εφόσον δε διασφαλίζονται οι δημόσιες επενδύσεις, υπογραμμίζοντας ότι η διοίκηση του δήμου όφειλε να διασφαλίσει και την αναγκαία κρατική χρηματοδότηση και τη μονιμότητα του προσωπικού από την αρχή.
Με παρέμβασή του ο Αγ. Σαχίνης, σχολιάζοντας στο προχτεσινό Δημοτικό Συμβούλιο την ανακοίνωση του Β. Παπαγεωργόπουλου (ΝΔ) περί Μητροπολιτικού Δήμου Θεσσαλονίκης, σημείωσε ότι είναι ζήτημα καθαρά πολιτικό κι όχι διοικητικό, οργανωτικό, όπως παρουσιάζεται. Προσπαθούν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - σημείωσε - να χρησιμοποιήσουν το μοντέλο αυτό ως «απαλλακτικό βούλευμα» γιατί για το λαό της Θεσσαλονίκης μένει αναπάντητο το μεγάλο ερώτημα, που θέτουν οι ίδιοι οι δημότες για την απουσία πραγματικής αναπτυξιακής πολιτικής προς όφελος του λαού και του τόπου.