Με την εθελούσια έξοδο 927 εργαζομένων, μέσα στο Γενάρη - σε σύνολο 1.600 μέχρι το 1997 - έθεσε σε εφαρμογή η κυβέρνηση το αποκαλούμενο "σχέδιο εξυγίανσης" της "Ολυμπιακής Αεροπορίας", το οποίο αντί για την επαγγελλόμενη "ανάπτυξη και εξυγίανση", οδηγεί τον εθνικό αερομεταφορέα σε "μαρασμό", με απώτερο στόχο την ιδιωτικοποίηση.
Η διοίκηση της ΟΑ, με εγκύκλιό της, καλεί όσους πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος, να υποβάλουν αιτήσεις αποχώρησης από την εταιρία, μέχρι τις 31 Γενάρη 1995.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το νόμο για την ΟΑ, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 23 Δεκέμβρη 1994, μέχρι τέλος του μήνα, πρέπει να αποχωρήσουν 927 εργαζόμενοι. Ηδη έχουν "βγει" σε κανονική σύνταξη 325 υπάλληλοι της ΟΑ. Πάντως, πρόβλημα υπάρχει με την επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από την "έξοδο" των υπαλλήλων της ΟΑ, αφού ο νόμος προβλέπει κονδύλι μόνο 11 δισ. δρχ. Αν οι αποζημιώσεις υπερβούν τα 11 δισ. δρχ., τότε την επιπλέον επιβάρυνση θα την καλύψει με ίδιους πόρους η ΟΑ.