Τρίτη 30 Δεκέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ιδιωτικές εταιρίες στις ράγες του ΟΣΕ

Από 1η Γενάρη 1998 θα μπορούν να εκτελούν επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές

Ανοίγει ο δρόμος για την εκμετάλλευση του δικτύου του ΟΣΕ από ιδιωτικές εταιρίες. Με σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, που ετοίμασε και απέστειλε για επεξεργασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας το υπουργείο Μεταφορών - Επικοινωνιών, από την 1η Γενάρη 1998, παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιώτες, χρησιμοποιώντας την υποδομή του ΟΣΕ, να εκτελούν επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Σύμφωνα με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, με το οποίο εναρμονίζεται η ελληνική νομοθεσία με την Οδηγία 95/18/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ο υπουργός Μεταφορών θα μπορεί να χορηγεί άδειες πενταετούς ισχύος, σε σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, που επιθυμούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα και να εκτελούν μεταφορές (προσώπων και εμπορευμάτων).

Ο Σωτ. Ραυτόπουλος,αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) και εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης (ΔΕΣΚ) - υποστηρίζεται από την ΕΣΑΚ -, επισημαίνει ότι η είσοδος ιδιωτών στην υποδομή του ΟΣΕ θα έχει ολέθριες συνέπειες για τον ΟΣΕ, αλλά και τους σιδηροδρομικούς, στις εργασιακές τους σχέσεις, στις κατακτήσεις και στα δικαιώματά τους. Κι αυτό γιατί οι ιδιώτες δε θα κάνουν εκμετάλλευση της υποδομής, για να προσφέρουν κοινωνικό έργο, αλλά για να αποκομίσουν κέρδη. Ετσι, θα πάρουν το "φιλέτο" και στον ΟΣΕ θα μείνουν οι άγονες γραμμές. Οι συνδικαλιστές της ΔΕΣΚ, τονίζει ο Σ. Ραυτόπουλος,είχαν προειδοποιήσει και ενημερώσει τους εργαζόμενους πολύ έγκαιρα γι' αυτές τις δυσμενείς εξελίξεις. Τεράστιες, όμως, ευθύνες έχουν οι συμβιβασμένες ηγεσίες στην ΠΟΣ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ) και στα πρωτοβάθμια σωματεία, που όχι μόνο δεν αντιπάλεψαν αυτή την πολιτική, αλλά ουσιαστικά, έβαλαν "πλάτη", για να περάσει. "Οι εργαζόμενοι πρέπει ν' αντισταθούν σ' αυτή την πολιτική και, έστω και τώρα, να ασκήσουν πίεση για την ανατροπή της. Στο "μονόδρομο" της κυβέρνησης για το ξεπούλημα του ΟΣΕ στους ιδιώτες, με τις υποδείξεις του Διευθυντηρίου των Βρυξελλών, οι εργαζόμενοι πρέπει ν' αντιτάξουν το μονόδρομο της ενότητας και του αγώνα για την πραγματική ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων, προς όφελος της εθνικής οικονομίας και του κοινωνικού συνόλου. Σ' αυτή την κατεύθυνση, όπως κάνουν μέχρι τώρα, θα συνεχίσουν ν' αγωνίζονται οι συνδικαλιστές της ΔΕΣΚ", καταλήγει ο Σωτ. Ραυτόπουλος.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αντεργατικά διαπιστευτήρια από ΝΔ - ΠΑΣΟΚ (2006-05-13 00:00:00.0)
Απεργία αποφάσισαν οι σιδηροδρομικοί (2005-02-05 00:00:00.0)
Ολοκληρώνονται σήμερα οι εργασίες του (1998-10-03 00:00:00.0)
Απεργία - τροχοπέδη στα σχέδια διάλυσης (1998-06-24 00:00:00.0)
Συνδικαλιστικά "μαθήματα" από ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ (1997-09-12 00:00:00.0)
Σφίγγουν το ζωνάρι για άλλα δύο χρόνια! (1997-05-07 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ