Σάββατο 10 Ιούλη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Εφοπλιστικές απάτες

"Δωροθέα"... βάφτισε το πλοίο "Πατέρας" ο εφοπλιστής Λιγνός για να φεσώσει περισσότερο το ΝΑΤ! Δικαστική παρέμβαση μετά από αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε το ΝΑΤ. Σε αστρονομικά ύψη η εισφοροδιαφυγή και η εισφοροκλοπή σε βάρος του Ταμείου

Τις απάτες των εφοπλιστών σε βάρος του ΝΑΤ, το μέγεθος της εφοπλιστικής ασυδοσίας, αλλά και τις δοσοληψίες μεταξύ εφοπλιστών και υπηρεσιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας έρχεται να αποδείξει η υπόθεση του εφοπλιστή Λιγνού,ο οποίος οφείλει στο ΝΑΤ, για 7 πλοία του, 460 χιλιάδες δολάρια.

Ενα από τα πλοία του εν λόγω εφοπλιστή, το "ΠΑΤΕΡΑΣ",εμφανίστηκε με άλλο όνομα και άλλη σημαία, στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, χωρίς να έχουν εξοφληθεί οι οφειλές του στο Ταμείο, που είναι 130 χιλιάδες δολάρια.

Χτες ο πρόεδρος υπηρεσίας του Πρωτοδικείου Πειραιά έκανε αποδεχτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η διοίκηση του ΝΑΤ σε βάρος του πλοίου "ΠΑΤΕΡΑΣ".Ο πρόεδρος εξέδωσε προσωρινή διαταγή απαγορεύοντας τον απόπλου του πλοίου μέχρι τις 20 Ιούλη, οπότε και θα εκδικαστεί η αίτηση των ασφαλιστικών.

Το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" εμφανίστηκε στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας με το όνομα "ΔΩΡΟΘΕΑ" και σημαία Μάλτας! Αν και βρισκόταν μπροστά στα μάτια των λιμενικών, την "κλεψιά" σε βάρος του ΝΑΤ αποκάλυψε τελικά η ΠΕΜΕΝ,η οποία εντόπισε ότι το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" και το "ΔΩΡΟΘΕΑ" είναι ένα και το αυτό!Πριν τρεις μέρες η αρμόδια υπηρεσία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά,στο αίτημα της ΠΕΜΕΝ, να απαγορευτεί ο απόπλους του πλοίου, και παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία βοούσαν, είχε αποφανθεί ότι πρόκειται για άλλο πλοίο! Προχτές ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ Γιώργος Τούσσας,ο οποίος είναι και μέλος της διοίκησης του ΝΑΤ, και ο νομικός σύμβουλος του Ταμείου κ. Σοϊλές έκαναν παράσταση το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, οπότε και τελικά οι υπηρεσίες του Λιμεναρχείου... βρήκαν τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για το ίδιο πλοίο!

Ιδιαίτερη σημασία έχει και η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε χτες το ΝΑΤ, μετά βέβαια από παρέμβαση της ΠΕΜΕΝ. Στην αίτηση αναφέρεται ότι επιπλέον το εν λόγω πλοίο "παράνομα έχει υποστείλει την ελληνική σημαία (δεν έχει διαγραφεί από τα νηολόγια Πειραιά) και υψώνει σημαία Μάλτας και μετονομάζεται σε "ΔΩΡΟΘΕΑ", παράνομα ευρίσκεται δε στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας"!

Η υπόθεση του εφοπλιστή Λιγνού είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Αυτό φανερώνουν οι ανεξόφλητες οφειλές των εφοπλιστών που έχουν βεβαιωθεί από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες και φτάνουν σε 11.926.422.921 δραχμές, που σημαίνει ότι οι συνολικές τους οφειλές είναι ανυπολόγιστες! Αυτό φανερώνει το αστρονομικό ποσό των 1.062.000.000.000 δραχμών που δόθηκαν στο ΝΑΤ και στο Κεφάλαιο Ασθενείας και Ανεργίας Ναυτεργατών (ΚΑΑΝ), από τον κρατικό προϋπολογισμό από το 1986 μέχρι το 1999 για να καλυφθούν στοιχειώδεις ανάγκες, για να πληρώσουν τοκοχρεολύσια κλπ.

Η ΠΕΜΕΝ με δελτίο Τύπου επισημαίνει ότι είναι ανεπανόρθωτα εκτεθειμένοι ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και η κυβέρνηση, γιατί με τη διατήρηση και την ενίσχυση του αποικιοκρατικού θεσμικού πλαισίου καλύπτουν την εφοπλιστική ασυδοσία.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
«Μαύρη» εργασία και έλλειψη στοιχειωδών μέτρων προστασίας (2012-07-14 00:00:00.0)
Μάχη για δεδουλευμένα και ανθρώπινες συνθήκες (2009-06-02 00:00:00.0)
Συνθήκες «γαλέρας» στα πλοία (2005-04-01 00:00:00.0)
Κράτος εν κράτει... (2003-11-27 00:00:00.0)
Τα θέλουν όλα οι εφοπλιστές! (1999-02-13 00:00:00.0)
Οργιο "μαύρης" εργασίας (1996-02-28 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ