Η ανάθεση από την κυβέρνηση της διαμόρφωσης της τουριστικής πολιτικής σε κοινοπραξία ιδιωτικών εταιρειών («στρατηγικού συμβούλου») στην οποία συμμετέχουν κατά βάση η ισπανική THR και η ελληνική MRB, επιβεβαιώνει τη γενικότερη κυβερνητική πολιτική που μετατρέπει το κράτος - άμεσα - σε γραφείο εξυπηρέτησης των μεγάλων επιχειρήσεων.
Στη σχετική εκδήλωση πριν λίγες μέρες, όπου παρουσιάστηκαν ορισμένα συμπεράσματα της πολύμηνης έρευνας της κοινοπραξίας (που στοίχισε 2 εκατ. ευρώ), η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Φ. Πάλλη Πετραλιά, το είχε για καμάρι. Από τον επόμενο χρόνο θα αρχίσει η εφαρμογή 9 διαφορετικών προγραμμάτων για αντίστοιχες μορφές τουρισμού σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Είναι το περίφημο «μάρκετινγκ πλαν», έτσι το είπε, του ελληνικού τουρισμού, με άμεσο στόχο η Ελλάδα να αναδειχτεί σε 1 από τους 5 βασικούς προορισμούς του «τουρισμού εμπειριών» και απώτερο στόχο να κάνει γερές μπίζνες το μεγάλο τουριστικό κεφάλαιο.
Ετσι που το πάνε, στις ερχόμενες εκλογές δε θα ψηφίσουμε κόμμα αλλά... πολυεθνική.